ایران پشتیبانی از لبنان را به عنوان یک عضو محور مقاومت ادامه می دهد

به گزارش ایرنا از بیروت،’حسین امیر عبداللهیان’ معاون عربی- آفریقایی وزیر خارجه کشورمان صبح امروز پس از وارد شدن به بیروت با ‘نجیب میقاتی’ نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با میقاتی در خصوص روابط دو جانبه میان ایران و لبنان و تفاهم نامه های امضا شده میان دو کشور بحث به میان آمد، افزود: ایران به شکل کامل آماده اجرای تمام توافق نامه های دوجانبه است.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه اوضاع سوریه رو به بهبود بوده و تروریست ها و گروه های مسلح روز به روز رو به افول و شکست می روند،اظهار داشت: ایران از موضع هوشیارانه ملت سوریه پشتیبانی کرده و اصلاحاتی را که ‘بشار اسد’ رییس جمهوری این کشور آغاز کرده است، تایید می کند.

وی با اشاره به جنگ رسانه ای که آمریکایی ها درخصوص احتمال وجود سلاح شیمیایی در سوریه به راه انداخته اند، خاطر نشان کرد: این امور تنها ادعاهای رسانه ای در راستای اهداف سیاسی آمریکا و دیگر دشمنان ملت و دولت سوریه است.

معاون وزیر خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه ایران با اقتدار تمام از سوریه پشتیبانی می کند تا این کشور در خط مقاومت باقی بماند و افزود: ما اطمینان کامل داریم که سوریه با سربلندی از بحران کنونی خارج خواهد شد و در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

خاورم**۲۰۲۴**۱۰۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۶۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.