ایران پیشنهاد تازهی ارائه کرده است/ مذاکرات امروز احتمالا به یک دور محدود می‌شود

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

پیشنهاد تازه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

دیپلمات نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران :
ایران پیشنهاد تازهی ارائه کرده است/ مذاکرات امروز احتمالا به یک دور محدود می‌شود
یک دیپلمات نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایرانی در وین، با بیان اینکه مذاکرات امروز ساعت ۱۳ به وقت محلی به پایان می‌رسد، گفت احتمالا لزومی برای برگزاری جلسه عصر وجود نداشته باشد.

یک دیپلمات نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از ارائه پیشنهاد تازه به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

به گفته وی، مذاکرات که از دیروز آغاز شده، امروز مطابق برنامه اعلام‌شده، ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی آغاز شد. وی افزود این مذاکرات احتمالا تا ساعت ۱۳:۰۰ ادامه خواهد داشت.

این دیپلمات مستقر در وین، با بیان اینکه به احتمال بسیار مذاکرات امروز به یک دور محدود می‌شود، گفت احتمالا لزومی به برگزاری نشست عصر نباشد.

وی در مورد اظهارات روز قبل سید «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه ایران مبنی بر ارائه رویکرد تازه در مذاکرات، گفت ایران پیشنهاد تازه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کرده است.

روز اول دوازدهمین دور مذاکرات فنی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عصر دیروز (دوشنبه) به ریاست «رضا نجفی» نماینده دائم ایران در آژانس و «ترو واریورانته» معاون مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین برگزار شد.

رضا نجفی پیش از این گفته بود که طرفین در این دور از مذاکرات وارد مباحث جزیی و محتوایی خواهند شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.