ایران ۳-ترکیه ۲؛ ایران قهرمان صداقت

۱فروردین ۱۳،

تیم ملی امید ایران با برتری برابر ترکیه قهرمان تورنمنت چهار جانبه ی قطر شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم ملی ایران با برتری سه بر دو برابر ترکیه توانست به عنوان قهرمانی تورنمنت چهار جانبه ی قطر برسد.

در ابتدای این دیدار ترکیه با گل دقیقه سوم پیش افتاد ولی بازیکنان ملی پوش ایران به سرعت عقب ماندگی را جبران کرده و در دقیقه ۵ این دیدار گل تساوی را به ثمر رساندند. این گل توسط پیام صادقیان به ثمر رسید. در ادامه بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد ولی بازهم امیدهای ایران بودند که با گل دقیقه ۲۶ پیام صادقیان، حساب کار را دو بر یک به سود ایران کردند.

در نیمه دوم این دیدار با به ثمر رساندن گل سوم از سوی محسن مسلمان در دقیقه ۷۴ ، حساب کار سه بر یک به سود تیم ملی امید ایران شد ولی این پایان کار نبود و سیمسک در دقیقه ۸۵ توانست با یک گل برای ترکیه حساب کار را سه بر دو کند تا ترک ها ادامه بازی را با امیدواری بیشتری دنبال کنند اما امیدواری آنها بی نتیجه باقی ماند تا تیم ایران با سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز با رسیدن به قهرمانی، جایزه ۵۰ هزار دلاری این مسابقات را هم از آن خود کند.

در تورنمنت چهارجانبه ی قطر، تیم های قطر، ترکیه و مراکش حضور داشتند که این مسابقات با قهرمانی امیدهای ایران به پایان رسید.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.