ایران ۳۲۶ میلیون دلار ماشین آلات صنعت مس از فنلاند می خرد

شرکت آتوتک فنلاند برای پروژه های مس ایران سفارشات مولیبدن می گیرد

شرکت فنلاندی اتوتک، تکنولوزی و خدمات لازم را به کارخانه ذوب مس خاتون آباد، توسعۀ متمرکز مس میدوک، مس و مولیبدن متمرکز نوچون و توسعه مس متمرکز سرچشمه تحویل خواهد داد.

بولتن نیوز: موسسه پلت در لندن اعلام کرد: آتوتک، گروه مهندسی فنلاندی روز سه شنبه خبرداده که این شرکت موفق شده از شرکت ملی صنایع مس ایران چندین سفارش مختلف برای ارسال و تحویل تکنولوژی به پروژه های مس و مولیبدن این کشور– نوعی فلز دیر گداز- جمعاً به ارزش ۲۶۰میلیون یورو ۳۲۶میلیون دلار بگیرد.

بر این اساس شرکت فنلاندی اتوتک، تکنولوزی و خدمات لازم را به کارخانه ذوب مس خاتون آباد، توسعۀ متمرکز مس میدوک، مس و مولیبدن متمرکز نوچون و توسعه مس متمرکز سرچشمه تحویل خواهد داد.

این شرکت اعلام کرد: ” آتوتک بررسی های کاملی انجام می دهد و با مقامات ذیربط نیز از نزدیک همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که فعالیت های این شرکت و تحویل تکنولوژی های مورد نظر، با اقدامات محدود کننده علیه ایران، مغایرتی ندارد.”

این سفارشات با در نظر گرفتن تغییرات احتمالی آینده در چارچوب مقررات نظارتی، طی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و بر اساس پیشرفت کلی هر پروژه خاص در هر سال؛ به تدریج در ذخیرۀ سفارشات اتوتک ثبت خواهد شد.

این شرکت افزود : حدود۵۸ میلیون یورو از مبلغ این قراردادها در ورودی سفارشات سه ماهه سوم شرکت اتوتک ثبت خواهد شد و به تدریج طی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، به رسمیت شناخته می شود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.