ایرنا: الله کرم خواستار صدور حکم ارتداد یاران احمدی نژاد شد

‘حسین الله کرم’ که همواره به داشتن دیدگاه های افراطی معروف بوده است این بار با طرح ادعاهای موهوم علیه دولت خدمتگزار اظهار داشت: گروه موسوم به حزب الله خواهان صدور حکم ارتداد برای یاران ‘محمود احمدی نژاد’ است.

    به گزارش ایرنا به نقل از شبکه ایران، الله کرم در گفت و گویی تفصیلی با خبرگزاری فارس به صراحت از پی گیری ‘حکم ارتداد’ برای یاران احمدی نژاد سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد که به نظر وی، برخی جریان ها در صدد نوشاندن جام زهر دوباره به رهبر معظم انقلاب هستند.

شبکه ایران با بیان اینکه ، این برای اولین بار است که این سطح از تهدید به صورتی علنی در یک رسانه رسمی متعلق به جریان معارض دولت انتشار می یابد ، می افزاید: خبرگزاری فارس از صبح تا شب این مصاحبه را در صدر صفحه سیاسی خود نگه داشته که این موضوع در عرف رسانه ها معنای خاص خود را دارد.

به نوشته شبکه ایران، برای اولین بار است که الله کرم در رسانه منتسب به یک ارگان خاص، رسما به تلاش برای اخذ ‘حکم ارتداد’ برای یاران احمدی نژاد اعتراف می کند،‌ امری که پیش از این توسط افراد دیگری از این طیف در محافل به اصطلاح مذهبی تکرار شده بود.

این شبکه می افزاید: پیش از این نیز ‘استاد عزیز’ عضو یکی از فرقه های متصوفه نیز‌ خواستار قتل رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران شد و در جمع اعضای محفل خود به طور رسمی در بلندگو اعلام کرد ‘مشایی رو بکشید،‌ من پول خونش را می دهم’.

الله کرم در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس که ‘ آیا جنابعالی بر این باور هستید که جریاناتی قصد دارند در شرایط فعلی جام زهر سیاسی را به رهبری بنوشانند؟’ گفت: ‘متاسفانه در سیاست داخلی ایران روسای جمهور زمانی که در دوره دوم ریاست جمهوری خود قرار دارند رویکرد ویژه‌ای اتخاذ می‌کنند به طوری که نوع رفتار آنها بین ولایت فقیه و مردم حالت دیگری می‌گیرد و آنها حمایت از مردم را در پیش می‌گیرند که این موضوع در سه دوران هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد وجود دارد’.

الله کرم در ادامه مصاحبه با فارس خاطر نشان می شود: حزب الله معتقد است جریان انحرافی به صورت روشن و واضح در برابر ارزش‌های نظام وارد عمل شده است و اعتقادات مردم را مورد تهاجم قرار داده است. از این رو این موضوع اظهر من الشمس است که جریان انحرافی در راستای مقابله با نظام وارد عمل شده است و در صدد است با سکولاریسم کردن جامعه و در قالب دین اسلام، مسیر انحرافی را طی کند. 

رییس شورای هماهنگی گروه موسوم به حزب الله هم چنین تصریح می کند: مطرح کردن مباحثی چون بیداری انسانی، طرح دین انسانی و یا مباحثی که با امام زمان (عج) ارتباط دارد و تناقض گویی های مکرر جریان انحرافی در خصوص مکتب ایرانی ثابت می‌کند که این جریان دارای نگاه سکولاریستی و انحرافی است و هیچ رویکرد دیگری ندارد از این رو هیچ نیازی به ارایه مستندات از سوی گروه حزب الله درباره جریان انحرافی احساس نمی‌شود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.