ایسوس برنده ۲۳ نشان از Good Design Awards 2012

۳۰م آذر ،

فاوانیوز: ایسوس در هفته قبل توانست در شهر توکیو ۲۳ نشان Good Design Awards 2012 را در بخش طراحی و ویژگی‌های مهندسی بدست آورد که این موضوع نشان‌دهنده توانایی ایسوس در این زمینه‌ها است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ بر اساس خبرها ارائه شده هیئت ژوری در این برنامه به طور ویژه از کیفیت بالا، طراحی نازک، وزن کم و تمرکز مناسب روی کاربرد‌های تجاری در اولترابوک ASUSPRO BU400 ابراز رضایت کردند. علاوه بر این موارد ایسوس توانست در زمینه‌های مختلف دیگر مانند مادر بورد  Maximus V formula به سبب استفاده از سیستم خنک‌کننده ترکیبی هوا و مایع جوایزی را بدست آورد. در ادامه نام تعدادی از محصولاتی که موفق به کسب نشان Good Design Awards 2012 درج شده است.
 
Asus Taichi : ترکیبی از نوت‌بوک و تبلت با دو صفحه نمایش Full HD از نوع IPS
سری Zenbook: اولین اولترابوک با صفحه نمایش Full HD از نوع IPS
سری VivoTab: وزن کم، صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی برای مدل Vivo Tab همراه با ویندوز هشت و صفحه نمایش ۱۰ اینچی با ویندوز هشت RT، همچنین دو محصول از پانل Super IPS+ و قابلیت چند لمسی پشتیبانی می‌کنند.

تبلت Transformer Pad TF300: این محصول دارای طراحی جالب است و در سه رنگ تولید می‌شود. علاوه بر این کاربر قادر است برای این محصول یک داک مجزا خریداری کند تا بتواند مدت زمان بیشتری از استفاده کند.

Asus Padfone: یک اسمارت فون مجهز به سیستم عامل اندروید Ice Cream Sandwidth که وقتی روی Padfone Station‌ قرار می‌گیرد به یک تبلت تبدیل می‌شود.
 
با دریافت این نشان‌ها باید منتظر حرکات تازهتر و عجیب‌تر از ایسوس در زمینه‌های مختلف بود و دید در سال ۲۰۲۴ ایسوس چه محصولات تازهی را به بازار ارائه می‌کند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.