ایسوس پیش‌فروش تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی Taichi را با قیمت ۱٫۲۹۹ دلار آغاز کرد

یکی از جذابیت‌های ویندوز ۸، ایجاد فضایی است که در آن دست تولیدکنندگان برای خلق محصولات متنوع و متفاوت با سخت‌افزار غیرمعمول باز است. با نزدیک‌ شدن به تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸،‌ تولیدکنندگان مخلتف مانند Dell و ایسوس، پیش فروش محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل را آغاز نموده‌اند. در همین راستا ایسوس محصول غیرمعمول Taichi که در واقع یک تبلت/لپ‌تاپ هیبریدی با دو صفحه نمایش یکی در پشت و دیگر در جلوی دستگاه است را آغاز نموده است.

فروش Taichi از طریق آمازون، B&H، NewEgg و TigerDirect آغاز شده است. اگر به خاطر داشته باشید Taichi مجهز به دو نمایشگر ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده سریع Core i5 با فرکانس ۱٫۷GHz، حافظه رم ۴GB، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت ۱۲۸GB و دو پورت USB 3.0 است. ایسوس قیمت این محصول را نیز به نسبت دیگر رقبای ویندوزی خود بسیار مناسبت انتخاب کرده و پیش فروش این محصول با قیمت ۱٫۲۹۹ دلار آغاز شده است.

Taichi یک کامپیوتر قابل حمل تبدیل شدنی است که قادر به اجرای ویندوز ۸ و کلیه نرم‌افزارهای ویندوزی است. وزن ۱۲۴۷ گرمی این ابزار از اولترابوک‌ها سبک‌تر و از تبلت‌ها سنگین‌تر است. افرادی که این محصول را پیش‌خرید نموده‌اند در روز انتشار ویندوز ۸ یعنی ۶ آبان‌ماه، Taichi خود را تحویل خواهند گرفت.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.