ایفای نقش پیمان معادی در سریال آمریکایی «عدالت کیفری»

ایفای نقش پیمان معادی در سریال آمریکایی «عدالت کیفری»ایفای نقش پیمان معادی در سریال آمریکایی «عدالت کیفری»
تاریخ درج : ۳۱ شهریور
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : پیمان معادی بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سریال «عدالت کیفری» نقش یک پاکستانی را بازی می‌کند.

پیمان معادی بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سریال «عدالت کیفری» نقش یک پاکستانی را بازی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، «عدالت کیفری» براساس سریال بریتانیایی شبکه بی‌بی‌سی به همین نام نوشته پیتر مفات (نویسنده سریال «شرلوک») که برنده جایزه بفتا شده، ساخته می‌شود با این تفاوت که محل وقوع ماجراهای سریال نیویورک است.
 
شبکه اچ‌بی‌او دستور ساخت قسمت اول سریال را صادر کرده است و جیمز گاندولفینی که با سریال «خانواده سوپرانو» به موفقیت و محبوبیت بسیاری رسیده بود، دوباره با این شبکه کابلی همراه می‌شود. او در یکی دو سال گذشته در فیلم‌های تلویزیونی «سینما وریته» و «همینگوی و گلهورن» با بازی نیکول کیدمن و کلایو اوون برای شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده است.
 
داستان سریال درمورد مردی متهم به قتل و ماجراهای او در دادگاه است، هر فصل سریال بریتانیایی پنج قسمت دارد و هر فصل بازیگران متفاوتی دارد. شبکه بی‌بی‌سی دو فصل از مجموعه را تولید کرده است. شبکه اچ‌بی‌او هم احتمالا همین روند را دنبال کند.
 
داستان مجموعه بریتانیایی درمورد مردی به نام بن با بازی بن ویشو بود که وقتی از خواب بیدار می‌شود با جسد غریبه‌ای  درخانه‌اش روبرو می‌شود که با ضربات چاقو کشته شده و درنتیجه متهم به قتل می‌شود. مفات برای نوشتن سریال برنده جایزه بفتا سریال درام و ویشو هم برنده جایزه امی بین‌المللی بازیگر مرد شد.
 
گاندولفینی در «عدالت کیفری» نقش جک استون، وکیل درمانده‌ای را بازی می‌کند که مدام با پلیس‌ها در حال زدوبند است تا موکلی پیدا کند! او بالاخره موفق به پیدا کردن موکلی به نام نظیر می‌شود، مردی آمریکایی پاکستانی که رضوان احمد نقش او را بازی می‌کند.
 
بیل کمپ، پیمان معادی و پورنا جاگانتان از دیگر بازیگران سریال هستند. معادی و جاگانتان نقش والدین نظیر را بازی می‌کنند.
 
استیون زیلیان که با «فهرست شیندلر» (ساخته استیون اسپیلبرگ) برنده اسکار بهترین فیلمنامه شده متن قسمت اول را می‌نویسد و آن را کارگردانی می‌کند. ریچارد پرایس، نویسنده نامزد اسکار «رنگ پول» (ساخته مارتین اسکورسیزی) او را در نوشتن فیلمنامه کمک می‌کند.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.