ایمان، تدبیر و مقاومت ملت های مستقل زمینه ساز برقراری صلح و عدالت در جهان است

احمدی نژاد در دیدار فرستاده ویژه رییس جمهور سودان:

رییس جمهور گفت: ملت‌های مستقل و آزاده با ایمان، تدبیر و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی سلطه‌گران می‌توانند در مقابل تمامی توطئه‌ها و فشارهای مستکبران پیروز شوند

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار فرستاد ویژه رییس‌جمهور سودان، با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو ملت ایران و سودان گفت: تهران و خارطوم با تحکیم روزافزون روابط و هماهنگی‌های خود می‌توانند گام های مؤثری را به نفع دو ملت و ایجاد و تثبیت صلح و امنیت و برقراری عدالت و برادری در منطقه و جهان بردارند.

دکتر احمدی ن‍ژاد با اشاره به اینکه دشمنان تمام امکانات و توان خود را برای سلطه بر ملت ها بسیج کرده اند تصریح کرد: بی تردید با هوشیاری و ایستادگی ملت های مستقل و عدالت خواه روزی فرا خواهد رسید که تمام توطئه ها و فتنه انگیزی مستکبران خنثی شده و بشریت در صلح و برادری در کنار یکدیگر زندگی کنند.

رییس جمهور در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در دو کشور در راستای تقویت و افزایش سطح همکاری های دو جانبه و بین‌المللی، تاکید کرد و گفت: دو کشور ظرفیت‌های فراوانی برای گسترش روابط دوجانبه دارند که با فعال کردن همه آنها می توان در جهت رفاه و پیشرفت دوملت گام برداشت.

فرستاده ویژه رییس‌جمهوری سودان نیز از در این پس از تقدیم پیام کتبی عمر البشیر رییس جمهور سودان، بر افزایش سطح همکاری‌ها دو جانبه و منطقه ای تهران – خارطوم تاکید کرد.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی سودان و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در تمامی زمینه‌ها از حقوق ملت سودان دفاع کرده است، ‌گفت: تقویت و تحکیم روابط دو جانبه و منطقه ای دو کشور به نفع دو ملت و ملت های منطقه است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.