ایمیل ملی پست فقط ۲۰هزار کاربر دارد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیر پروژه صندوق پست الکترونیک شرکت پست گفت : سرویس ایمیل الکترونیکی شرکت پست نو پاست ، به همین جهت ترافیک مورد انتظار محقق نشده و در حال حاضر ۲۰ هزار مشترک دارد .
 
 
به گزارش ایرنا افشین احمد زاده اظهار داشت: سامانه الکترونیکی سرویس در نشانی www.mail.post.ir از طریق شبکه جهانی اینترنت در دسترس عموم قرار دارد و همه اشخاص، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به راحتی از خدمات آن استفاده نمایند. 
وی افزود: شرکت پست در راستای ارایه سرویس‌های نوین جهت سهولت کارها و رفع نیازهای هموطنان، در سال ۹۲ سرویس پست الکترونیک را ارایه کرد و آمادگی واگذاری یک میلیون صندوق پست الکترونیکی را دارد. 
احمدزاده گفت: این سرویس قادر است به هر ایرانی یا هر شرکت، موسسه یا دستگاه دولتی و خصوصی براساس کد ملی، شماره ثبت و یا هر نام انتخابی و دلخواه یک صندوق پست الکترونیک اختصاص دهد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت پست، احمدزاده گفت: با توجه به اینکه استفاده از صندوق پست الکترونیک در فضای ملی به عنوان یک ضرورت به ویژه برای نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور می‌ باشد، این‌ که بتوانیم به شکل یک الزام قانونی، دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را موظف به استفاده از صندوق پست الکترونیک بکنیم ، نقش کلیدی در توسعه سرویس خواهد داشت، برای این منظور پیش لایحه‌ای با همکاری واحدهای ذیربط تهیه و پیگیری‌های لازم برای توصیف آن در مراجع قانونی در دست اقدام است. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.