اینترنت بانک نوین در بانک اقتصاد نوین

۱۳م اسفند ،

اینترنت بانک نوین در بانک اقتصاد نوین | چاپ |
یکشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۱:۳۸

بینا- بانک اقتصاد نوین با همکاری شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) اقدام به توسعه فناوری های خود در زمینه بانکداری نوین نموده است . که از جمله آنها می توان به راه اندازی سامانه وپ به عنوان یکی از امکانات بانک اقتصاد نوین در کمپین نوروزی، راه اندازی ۱۲ کانال یاقوت، و در حوزه کارتهای الکترونیک به خدماتی مانند امکان پرداخت تسهیلات از طریق خودپرداز، سامانه انتقال وجه سه طرفه، سوئیچ تازه سیپا و خدمات بدون کارت بر روی خودپردازها اشاره کرد .
به گزارش بینا، از جمله مهمترین امکانات ارائه شده توسط شرکت توسن به سامانه  اینترنت بانک، بانک اقتصاد نوین می توان به انعطاف پذیری سامانه  اینترنت بانک طبق سلیقه کاربر از طریق بهینه سازی امکانات قبلی، استفاده از رمز یکبار مصرف One Time Passwordو سامانه  اینترنت بانک همراه از طریق گوشی های تلفن همراه اشاره کرد.
با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت در تلفن های همراه و گسترشبهره گیری از WiFi و استفاده از GPRSبه جای SMS،تمایل بیشتری برای استفاده از گوشی های تلفن همراه جهت دسترسی به اینترنت وجود دارد در این راستا بانک اقتصاد نوین نرم افزاری متناسب با صفحه گوشی های موبایل و با قابلیت های بالادر اختیار مشتریان خود قرارداده  است.
بانک اقتصاد نوین با استفاده از نرم افزازهای شرکت توسن به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای بانکداری اقدام به ارتقاء سامانه  اینترنت بانک، ارائه امکانات با شکل بهتر و ایجاد منوهای اضافه از قبیل نمودار مانده سپرده، خبرها، راه اندازی رمز یکبار مصرف(OTP)و رمز سوم برای انتقال وجهنموده و با اعمال پیشنهادات مشتریان خود ، این سامانه را بهینه نموده است.
به علاوه امکانات تازهی مانند امکان جداسازی سقف انتقال وجه برای سرویس های مختلف و همچنین ایجاد محدودیت از طریق غیر فعال کردن سرویس ها در کانال ها و برای تعدادی از کاربران، ایجاد امکان انتخاب سرویس انتقال وجه از بین سپرده ها سبب افزایش ضریب امنیتی در این سامانه  شده است.
همچنین تا نیمه اسفند ماه جاری هشتاد درصد دستگاه های خود پرداز بانک اقتصاد نوین به سامانه سیپا مجهز خواهند شد، کهبا بهره گیری از  این سامانه دوربین خودپردازها مانیتور می گردد و عکس های گرفته شده دوربین ها در هرنیمه شب بطور خودکار به مرکز ارسال می گردد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.