«اینجا بدون من» راهی برزیل شد

«اینجا بدون من» راهی برزیل شدبرای نمایش در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی ریو دو ژانیرو
«اینجا بدون من» راهی برزیل شد
تاریخ درج : ۵ مهر
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی “ریو دو ژانیرو” در برزیل به نمایش در می آید.

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی “ریو دو ژانیرو” در برزیل به نمایش در می آید.

چهاردهمین جشنواره بین المللی «ریودو ژانیرو برزیل» که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم آمریکای لاتین می‌باشد از ۶ لغایت ۲۰ مهرماه در بخشهایی همچون پانوراما، فیلم‌های برزیلی، مستند، انتظارات، بزرگداشت‌ها، بررسی سینماهای کشورهای مختلف، محیط زیست و… برگزار می‌گردد.

فیلم‌ ایرانی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی در بخش غیر رقابتی «انتظارات» – که اختصاص دارد به فیلم‌هایی که بر گرفته شده از آثار نویسندگان برجسته دنیا، نمایشنامه‌ها و داستانهایی که شهرت جهانی دارند – در دو روز ۸ و ۱۸ مهر ماه در چهار سانس به نمایش گذاشته می‌شود.

این فیلم که فیلمنامه آن اقتباسی از نمایشنامه «باغ ‌وحش شیشه‌ای» اثر معروف تنسی ویلیامز است، فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروزفر، صابر ابر و نگار جواهریان ایفای نقش می‌کنند و قصه خانواده‌ای روایت می‌شود که پای دخترشان مشکل دارد و تمام دغدغه این خانواده رفع مشکل اوست، ورود یک غریبه زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

فیلم سینمایی «اینجا بدون من» علاوه بر حضور در جشنواره‌هایی چون مونترال کانادا، هامبورگ آلمان، پونه هند، کلیولند آمریکا، بیجینگ و شانگهای چین، شیکاگو امریکا، لاداخ هند، تیبورون آمریکا و… اکرانهای خاص در موزه‌های همچون بوستون، هوستون، هانالولو در امریکا، موسسه اسمیت سونیان، دانشگاهUCLA و باشگاه سینمای ایران در سوییس نیز داشته است.

پخش جهانی فیلم «اینجا بدون من» برعهده موسسه رسانه‌های تصویری است.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.