اینستاگرام برای رایانه

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اینستاگرام امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی تحت موبایل شناخته می‌شود. این شبکه خلق و به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو تنها در دستگاه‌های همراه‌ مانند تلفن‌های همراه و تبلت قابل دسترسی است. با پیشرفت و توسعه‌ روزافزون این شبکه، پایگاه اینترنتی‌های مختلفی به‌وجود آمد که خدمات بسیار متفاوت و گسترده‌ای را دربارهٔ آن ارایه می‌داد. علاوه بر آن نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مختلفی روی رایانه‌های ویندوز، مک و … برای اینستاگرام تولید شده تا برای آنها که دستگاه هوشمند ندارند از طریق رایانه بتواند به سرویس‌های اینستاگرام دسترسی داشته باشند.  
یکی از این نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اینستاگرام برای رایانه نرم‌افزار گرامبلر (Gramblr) است. گرامبلر قابلیت آپلود تصاویر از کامپیوتر به ‌اینستاگرام را فراهم می‌کند. شما می‌توانید عکس‌های موجود در کامپیوتر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
برای آغاز کار، ابتدا باید با گوشی هوشمند در اپلیکیشن اینستاگرام حساب کاربری بسازید و مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- به تارنمای گرامبلر http://gramblr.com  مراجعه کرده  و آن را دانلود کنید.
۲- پس از دانلود و نصب، آیکون نرم‌افزار روی دسکتاپ نمایان می‌شود.
۳- پس از اجرا، حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید تا وارد نرم‌افزار شوید. 
بعد از ورود، گرامبلر به شما این امکان را می‌دهد که عکس خود را بارگذاری کنید. برای بارگذاری عکس چندین نکته را باید در نظر بگیرید:
 عکس انتخابی باید مربع کامل باشد. با مراجعه به وب‌سایت وب گرامبلر می‌توانید عکس خود را بارگذاری کرده عکس را به سایز مربع تبدیل کنید. هم‌چنین این پایگاه اینترنتی حجم عکس را کم می‌کند تا بارگذاری آن راحت‌تر شود.
 حال عکس مربع را در صفحه مربوطه بارگذاری کنید و در صفحه بعدی از شما عنوانی برای عکس می‌خواهد با واردکردن عنوان عکس، بارگذاری عکس شما تمام شده و در پروفایل اینستاگرام شما قرار می‌گیرد. البته می‌توان در عنوان نیز هشتگ‌های لازم و معروف مرتبط با عکس را وارد کرد تا عکس محلی شما در بعد جهانی دیده
 شود. 
 شما می‌توانید عکس را در رسانه‌های اجتماعی دیگری مانند فیس‌بوک و توییتربه اشتراک بگذارید.
البته گرامبلر امکانی برای مرور و ملاحظه عکس‌ها، دنبال‌کردن و جست‌وجوی اشخاص و عکس‌ها ندارد و تنها می‌توانید از طریق آن عکس آپلود کنید. برای مرور عکس‌ها می‌توانید از نرم‌افزار اینستاگریل در کامپیوتر خود استفاده کنید. البته نسخه وب اینستاگرام امکان مرور و ملاحظه عکس‌ها را به شما می‌دهد. یکی دیگر از شبیه‌سازهای اینستاگرام برای رایانه‌اینستاگریل است. اینستاگریل (Instagrille) محیطی را مانند گوشی‌های هوشمند روی ویندوز شما شبیه سازی می‌کند. این برنامه تمامی امکانات اینستاگرام را ارایه داده و می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را هم روی رایانه ذخیره کنید. البته ‌اینستاگریل قابلیت بارگذاری تصاویر از کامپیوتر را ندارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. فاطمه:

    سلام.اینستاگریل من باز نمیشه،انگار فیلتر شده،خلاصه مشکل داره از دیروز همشforbidden میزنه بعد از وارد شدن.مشکل چیه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.