اینستاگرام می‌تواند بیشتر از فیس‌بوک رشد کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گویا مدیرعامل بلندپرواز اینستاگرام برنامه‌های بزرگ و مهمی برای این سرویس اشتراک‌گذاری عکس دارد. «کوین سیستروم» که کمک بسیاری به رشد اینستاگرام از یک استارت آپ کوچک به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در جهان کرده است، معتقد است این سرویس می‌تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد.
 
از سال ۲۰۱۲ که فیس بوک اینستاگرام را با قیمت یک میلیارد دلار خرید، تعداد کاربران این سرویس به بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده و به بیش از ۱۳۰ میلیون نفر رسیده است. با وجود افزایش رقابت از طرف سرویس‌های مشابهی مانند Vine، اینستاگرام هنوز هم ویژگی‌های خاص خودش را دارد. حالا سیستروم معتقد است که اگر این سرویس روند رشد فعلی خودش را حفظ کند، نه تنها تعداد کاربران آن از خود فیس بوک بیشتر می‌شود، بلکه به بزرگ‌ترین سرویس به اشتراک گذاری عکس در جهان تبدیل خواهد شد. 
البته مدیرعامل اینستاگرام می‌داند که رسیدن به چنین جایگاهی چندان هم ساده نیست، چون در حال حاضر تعداد کاربران فیس بوک حدود ۸ برابر بیشتر از کاربران اینستاگرام است. «مایک کریگر» یکی از موسسان اینستاگرام، معتقد است که کاربران این سرویس می‌توانند بسیار بیشتر از این تعداد باشند، چون فیس بوک و اینستاگرام دو سرویس نامحدود و بدون مرز می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.