قطع اینستاگرام تا کی ادامه دارد (اسفند ۱۴۰۲) / چرا اینستا قطع شده کی وصل میشه

اینستاگرام کی وصل میشه

علت قطعی اینستاگرام

گروه فناوری اطلاعات ممتازنیوز در خصوص علت قطعی اینستاگرام به اطلاع میرساند: مشکل قطع شدن اینستاگرام امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ همچنان ادامه دارد که به علت اختلال در سرورهای خدمات‌رسانی این شرکت است.

متا با اعلام این خبر گفت که نیازی به تغییر رمز عبور نیست و به محض اینکه وضعیت به حالت عادی بازگردد، پیام به‌روزرسانی برای کاربران ارسال می‌شود.

گفته میشود در صورت خروج از اکانت اینستاگرام دیگر امکان دریافت پیامک تائید برای ورود به اپلیکیشن وجود ندارد.

بعضی از کاربران اعلام کرده اند قطعی اینستا فقط مربوط به اپلیکیشن بوده و از طریق نسخه وب میتوان به اینستاگرام دسترسی داشت.

اینستاگرام کی وصل میشود

خبر مهم زمان وصل شدن اینستاگرام امروز: عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی در خصوص زمان وصل شدن اینستاگرام و در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فیلترینگ این شبکه اجتماعی همچنان ادامه داشته باشد گفت: چنانچه اینستاگرام تفاهم نامه‌ای امضا کند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد، مانعی برای فعالیت آن وجود نخواهد داشت.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Mobin:

    الان در این شرایط یا باید افراد ضد نظام‌ک در شبکه های فارسی زبان اونور فعالیت‌میکنن پیدا شن ومجازات بشن ک آتیش بیار معرکه هستن تا شرایط ب روال عادی برسه تا نت جهانی وصل شه مردم بدبخت ب کسب و کار و زندگیشون برسن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.