اینفینیتی Q70 بزرگ و بزرگ‌تر

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

از سال ۲۰۱۰ که اینفینیتی سدان لوکس Q70 خود را البته با نام اینفینیتی M معرفی کرد، این اولین بروز رسانی جدی این اتومبیل می‌باشد. با این وجود هیچ چیز انقلابی در این خودرو نخواهید یافت. طراحی اینفینیتی Q70 همانند برادر کوچک‌ترش یعنی Q50 عضلانی و مدرن به نظر می‌رسد. یک نسخه با فاصله بین دو محور کشیده و طویل تر به اندازه ۳٫۰۵ متر نیز از گزینه‌های قابل انتخاب خواهد بود.

2015 Infiniti Q70L

۲۰۲۴ Infiniti Q70L

طراحی داخلی نیز برخلاف آن چیزی که اینفینیتی به دنبال آن است یعنی تبدیل شدن به ب ام و ژاپنی، بیش از حد ظریف و مطابق سلیقه خانم‌هاست. استفاده بیش از حد از کروم، جلال و جبروتی گران قیمت به آن داده است.

2015 Infiniti Q70L Interior

۲۰۲۴ Infiniti Q70L Interior

با افزودن فاصله بین دو محور که قبلاً تنها برای بازار چین در دسترس بود اکنون بیشترین فضای پا در این کلاس با حدود ۸۰ سانتی‌متر در اختیار Q70 خواهد بود. بسته شدن خودکار درب‌های عقب، صندلی‌های گرم شونده و عایق‌بندی گسترده‌تر، از نمونه تلاش‌ها برای افزایش راحتی در این خودرو می‌باشند.

گزینه‌های نیرومحرکه همانند قبل می‌باشند. موتور ۳٫۷ لیتری V6 می‌تواند ۳۳۰ اسب بخار نیرو تولید کند و موتور ۳٫۵ لیتری هیبریدی ۳۶۰ اسب بخار و یک موتور V8 بتا حجم ۵٫۶ لیتر که ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در اروپا یک موتور دیزلی ۳٫۰ لیتری نیز به این فهرست اضافه می‌شود. برای گیربکس نیز از جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار و کلاچ دوگانه و سیستم هوشمند چهار چرخ متحرک استفاده می‌شود.

۲۷

فروردین


2015 Infiniti Q70L


اینفینیتی ۲۰۲۴ سدان فیس لیفت


فیسبوک


۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.