اینیستا: در فوتبال انگلیس هوادار آرسنال هستم/ ستاره‌های سیتی می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – آندرس اینیستا می گوید یارانش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چالش جدیدی را برای منچسترسیتی رقم خواهند زد.

به گزارش ممتاز؛ آندرس اینیستا ستاره بارسلونا در مورد انتخاب تیم محبوبش در انگلیس هیچ شکی ندارد و البته انتخاب او میلیونرهای منچسترسیتی نیستند: «به نظرم آرسنال بهترین فوتبال را در انگلیس بازی می کند. آنها به سبکی بازی می کنند که خیلی شبیه آنچه است که ما در بارسلونا انجام می دهیم. مثل ما به درست بازی کردن و لذت بردن از فوتبال فکر می کنند. آنها ممکن است به اندازه دیگر تیم ها در انگلیس خرج نکرده باشند اما فلسفه فوتبالشان در بین تیم های انگلیسی جذابترین است.»

بارسلونا فردا شب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان سیتی است و اینیستا در این مورد می گوید: «البته انتظار دو بازی دشوار را مقابل سیتی داریم. آنها بازیکنانی دارند که می توانند در هر تیم بزرگی در اروپا بازی کنند. باید به آنها احترام بگذاریم جون بازیکنای زیادی دارند که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. آنها به زدن گل های زیاد در فوتبال انگلیس عادت کرده اند اما ما یک چالش جدید را برای آنها رقم خواهیم زد. برای سیتی کار به آسانی آنچه در انگلیس انجام می دهند، نخواهد بود.»

او در پایان در مورد داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی گفت: «اکثر بازیکنان بارسلونا داوید سیلوا را خیلی خوب می شناسند. او یکی از باهوش ترین بازیکنتن دنیاست. قطعا مهار کردن او کار آسانی نخواهد بود اما باید تلاشمان را بکنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.