اینیستا فرشته نجات تیم دوران کودکی + فیلم

۹ م دیماه ،

اخبار لالیگا اسپانیا : فوتبال آنلاین : هافبک بارسلونا به عنوان سهامدار تازه باشگاه لامانچا در آلباسته اعلام کرد: نمی‌گذاریم آلباسته بمیرد.

به گزارش فوتبال آنلاین آندرس اینیستا در زمین تمرینی رسمی آلباسته که اکنون با نام «سیوداد دپورتیوا آندرس اینیستا» شناخته می‌شود، حاضر شد.

ملی‌پوش اسپانیایی از افتخاری که باشگاه لامانچا با نامگذاری این زمین تمرینی به او داد، تشکر کرد و گفت: این روز بسیار ویژه‌ای برای من است. این یک افتخاری واقعی برای من است که یک زمین تمرین به اسمم نامگذاری شده است. بازی را در اینجا آغاز کردم و می‌خواهم از باشگاه و مردم آلباسته به خاطر لطفی که به من داشتند، تشکر کنم.

اینیستا از این فرصت استفاده کرد و به جوان‌ترهای شهر این‌طور پیشنهاد کرد: وقتی من فوتبال را آغاز کردم، هیچ یک ‌از این امکانات را نداشتیم و می‌خواهم همه شما را کمی نصیحت کنم. از جلسات تمرینی و همه بازی‌هایتان نهایت استفاده را ببرید تا یاد بگیرید و پیشرفت کنید و رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای را تحقق بخشید.

بازیکن سابق آلباسته در پیغامی برای حمایت از باشگاه لامانچا گفت: آلباسته شایسته حمایت ما در چنین شرایط دشواری است. ما با هم نباید اجازه دهیم که آلباسته بمیرد. به تیم کمک می‌کنیم تا به اهدافش در مسیر پیشرفت برسد زیرا نیرویی پشت همه این کارها وجود دارد. من هم یکی از طرفداران آلباسته هستم.

آلباسته در شرایط اقتصادی دشواری قرار گرفته است. این تیم هم‌اکنون در مکان دوم گروه چهارم دسته سوم اسپانیا قرار دارد. آندرس اینیستا در چند روز آینده مهم‌ترین سهامدار این باشگاه خواهد بود و بودجه تازهی را به باشگاه تزریق خواهد کرد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.