این‌گونه وانمود نشود که فتنه‌گران جرمی مرتکب نشده‌اند/ مطرح کردن رفع حصر از سوی امیرارجمند و اشخاص دیگر از دید ما شوخی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“محمدصالح جوکار” نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مسئله مطرح شده از سوی امیرارجمند در مورد رفع حصر سران فتنه و همچنین حمایت برخی از افراد در داخل کشور از این موضوع گفت: امیر ارجمند مشخصا یک دلال سیاسی بوده و جاسوس‌بودن وی کاملا آشکار است.   
 
وی ادامه داد: نقش این مهره منافق در برخی از جریان‌سازی‌های سیاسی داخلی کاملا مشهود بوده، هر چند که وی معمولا به صورت چهره‌ای مصلح در انظار ظاهر می‌شود.   
 
جوکار تصریح کرد: اینکه خط رفع حصر از سوی این فرد سازماندهی و بیان شده، جایی برای توضیح نمی‌گذارد که وی یکی از عوامل مرتبط و مزدور در رابطه با فتنه ۸۸ است که قطعا با توجه به روابطی که با سران فتنه داشته، امروز هم به دنبال این است که مسائلی را در این رابطه مطرح کند.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مسائل و مواردی که از سوی این شخص و اشخاص دیگر در رابطه با رفع حصر سران فتنه مطرح می‌شود از دید ما نوعی شوخی است.   
 
وی گفت: مسئله‌ فتنه‌گران با توجه به آسیب‌های جدی که در حوزه اجتماعی و سیاسی به کشور وارد کرده‌اند و همچنین هزینه بالایی که از نظر داخلی و خارجی بر ملت تحمیل شد، قابل بحث نیست زیرا تخلف فتنه‌گران بالاتر از این موارد است.   
 
جوکار در ادامه تاکید کرد: درخواست ما این است که کیفرخواست از سوی قوه قضاییه و همچنین دادستان در ارتباط با این افراد صادر شده و به گونه‌ای رفتار نشود که این افراد هیچ تقصیری نداشته‌اند و البته رأفت نظام جمهوری اسلامی و برخورد سران نظام با فتنه‌گران کاملا منطقی بوده است.   
 
وی ادامه داد: مردم باید در جریان جرم و اتهامی که متوجه این افراد است قرار بگیرند و این‌گونه وانمود نشود که فتنه‌گران جرمی مرتکب نشده‌اند.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مسئله رفع حصر به عنوان نادیده گرفتن مطالبات مردم از سران فتنه است، اظهار داشت: آنچه که امروز در فضای رسانه‌ای شاهد آن هستیم این است که برخی جریانات در رسانه‌ها ورود پیدا کرده و به ‌گونه‌ای وانمود می‌کنند که فتنه‌ای رخ نداده  بلکه  تنها یک سوءتفاهم بوده است.   
 
جوکار اضافه کرد: اما آنچه که مسلم است کسانی که فتنه را حمایت می‌کردند چه در داخل و چه در خارج از کشور و حتی برخی از سفارتخانه‌های کشورهای غربی، حکایت از عمق فاجعه داشت و این مسئله شورشی عیان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.   
 
وی تصریح کرد: افرادی که مسئله رفع حصر سران فتنه را مطرح می‌کنند و همچنین حامیان این مسئله چه داخل و چه خارج، تلاش‌شان این است، به گونه‌ای این موضوع را جلوه دهند که عملکرد فتنه‌گران صحیح بوده و اگر با این مسئله برخورد نشود حتی ممکن است مردم را در مورد قیام ۹ دی مواخذه کنند، مردمی که به صورت خودجوش در صحنه بوده و طومار فتنه را در هم کوبیده‌اند.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد حمایت برخی افراد داخلی از مسئله رفع حصر سران فتنه، بیان کرد: در مورد این مسئله در داخل کشور مطمئنا دودستگی وجود دارد همانگونه که در لایه‌های سوم و چهارم فتنه ما شاهد حضور دشمنان نظام بودیم که با همه ابزارهایی که در اختیار داشتند علیه نظام جبهه‌گیری کردند.   
 
جوکار ادامه داد: در نقاط مختلف اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که توسط همین فتنه‌گران خیلی زیرکانه و در اتاق‌های فکر عملیات روانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که این مسئله را خیلی ساده جلوه دهند اما تجارب گذشته نشان می‌دهد که قطعا در این رابطه دست معاندان خارجی نیز در کار است.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازمه کار این است که باید در این بخش نیز بصیرت‌بخشی داشته باشیم و رسانه‌های متعددی که در پاسداری از ارزش‌های انقلاب در صف اول هستند در شفاف‌سازی نقش فتنه‌گران برای عموم بکوشند.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.