این بازیگر زن نماز اول وقت می‌خواند+عکس

من همواره سعی کرده‌ام نمازم را اول وقت بخوانم چرا که نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می‌دهد.. از این رو پیشنهاد می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.

به گزارش ممتاز به نقل از بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛”افسانه پاکرو” بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران در این خصوص می گوید: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم چراکه نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می دهد و بعد از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری نیز در کارهایم دارم , از این رو پیشنهاد می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.

وی همچنین در خصوص بازی در سریال های ویژه ماه رمضان با توجه به بازی در سریال زاینده رود که متناسب با ماه رمضان بود گفت: من بسیار دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود,اگر سال های آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ابوالفضل زارعی:

    خانم پاکرو واقعا به شما تبریک میگم ،این عکس زیبای شما در حال مناجات باعث میشه خیلی ها به سمت نماز بیان ، مخصوصا طرفداران شما… مطمئنم خود خدا هم از این کار شما خوشش اومده که تبلیغ دینتون کردید.. بهتون قول میدم که خدا با این کار خوب شما ، هدیه خوبی کنار گذاشته. آرزو میکنم این هدیه خود خدا باشه . موفق باشید

  2. ابوالفضل زارعی:

    سلام به همه کسایی که مثل امام حسین ع به نماز عشق می ورزن.. نماز اول وقت یعنی پشت سر امام زمان عج به اقامه ایستادن . این عکس خیلی خوبیه که در مورد یه بازیگر زن در مورد نماز اونم نماز اول وقت تو صفحه مجازی قرار بگیره ، باعث میشه یه جامعه ازش الگو بگیره ، مخصوصا دختر خانم ها…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.