این جا سوریه، زینب دیگر تنها نیست ..

۲۷فروردین۱۳،

ما از بیست سال قبل برای دفاع از لبنان و قدس کفن پوشیدیم و امروز برای دفاع از مقدسات و عتبات مقدسات و علی و حسین و ابوالفضل العباس کفن می پوشیم . ما برای مرگ کفن نمی پوشیم . ما برای زندگی کریمانه کفن می پوشیم . ما برای شهادت کفن می پوشیم . ما با خون سرخ خود نور می آفرینیم .. “

به گزارش سرویس وبلاگستان ، نویسنده وبلاگ آر پی جی زن در آخرین پست خود چنین نوشت :

** اپیزود اول : ۲۰۰۴ – بیروت ، ضاحیه جنوبی

” ما از بیست سال قبل برای دفاع از لبنان و قدس کفن پوشیدیم و امروز برای دفاع از مقدسات و عتبات مقدسات و علی و حسین و ابوالفضل العباس کفن می پوشیم . ما برای مرگ کفن نمی پوشیم . ما برای زندگی کریمانه کفن می پوشیم . ما برای شهادت کفن می پوشیم . ما با خون سرخ خود نور می آفرینیم .. “

ضاحیه دیروز کفن پوش شد ، و حسن نصرالله شیعیان را به حمایت از عتبات مقدسه در نجف و کربلا فراخواند ، و دوستدارانش مثل همیشه ندای او را لبیک گفتند . هر چند این بار کمی فرق می کرد . آنها ندای جد نصرالله ، امام حسین (ع) را پاسخ دادند ، و بارها فریاد زدند ” لبیک یا حسین ” . لبیک هایی که با همیشه فرق داشت ، این دفعه لبیکها ، لبیکهایی از قلب بود. مردم برای حمایت از امام علی (ع) کفن پوشیدند ، و تجمع دیروز ” مسیره الاکفان ” نام گرفت ، تا آمریکایی ها و اشغالگران عراق بر جدی بودن عزم حزب الله بر دفاع از مقدسات پی ببرند . مردم فریاد زدند ” لا فتی الا علی .. مافی ولی الا علی ” ..

جمعیت از اعماق قلب فریاد ” مرگ بر آمریکا ” سر داد ، آمریکایی که به مرقد پدر معنوی آنان توهین کرده بود . و سید این بار در مورد آمریکا از همیشه جدی تر بود ، او گفت :

” لبیک یا حسین یعنی در معرکه تنها بمانی ، حتی اگر مردم ترکت کنند و خوارت کنند ..

لبیک یا حسین یعنی تو با مال و خانواده و فرزندانت در معرکه فداکاری کنی ..

لبیک یا حسین یعنی مادری فرزندش را به میدان جهاد بفرستد و هنگامی که او شهید شد و سرش را نزد مادرش آوردند ، سر را در دامن بگیرد ، و آن را از خاک و خون پاک کند ، و با رضایت به او بگوید « خدا روسفیدت کند فرزندم ، همان طور که مرا نزد فاطمه زهرا (س) روسفید کردی » ..

لبیک یا حسین یعنی مادری ، یا خواهری یا زنی به پسرش ، یا برادرش و یا شوهرش لباس رزم بپوشاند و او را راهی میدان کند ..

این یعنی لبیک یا حسین ، و آمریکایی ها معنی آن را نمی فهمند .. “

تا به جهان بفهماند که او ، و حزب او ، رزمندگانش و مردمش هرگز در مورد مقدساتشان کوتاهی نمی کنند .

** اپیزود دوم : ۲۰۲۲ – سوریه ، دمشق

امروز اسلام گرا های مسلح از همه جای دنیا – از چچن و افغانستان تا لیبی و تونس ، و از فرانسه و آمریکا تا جنوب آفریقا – به سوریه می آیند تا در ” جهاد مقدس ” علیه حکومت ” کافر ” بشار اسد شرکت کنند . قطر و عربستان سعودی با دلارهای بادآورده نفتی – و در مورد قطر ، گازی ! – گروه های مسلح را پشتیبانی می کنند تا در غارت خانه های جنگ زدگان و خالی کردن موزه های حلب احساس راحتی کنند . ترکیه به نمایندگی از آمریکای بشر دوست و متمدن ارتش آزاد را به سلاح های انگلیسی و فرانسوی مجهز می کند تا به رویای حکومت عثمانی تازه جامه حقیقت بپوشاند .
.. و دیگر حریم امنی نمانده که به دست تروریستها شکسته نشده باشد ، حرمت شکنی که با کشتار مردم نزدیک جلسه های شورای امنیت آغاز شد تا غربی ها بهانه لازم را برای حمله به سوریه داشته باشند و حمله به حرم زینب ( س ) هم قطعاً آخرین آنها نخواهد بود . ” مجاهدان راه حق ” در حالی به حرم حضرت زینب ( س ) حمله می کنند که خوب می دانند این جا حرم دختر پیامبرشان است ، اما وقتی که که ” مجاهد ” برای “بهشت و حوری هایش ” از خدا طلب مرگ کند ، و شکمش از پول حرام پر شده باشد – اصل و نسب به کنار – ، وضع از این بهتر نخواهد شد .
در مقابل این شهوت پرستان دراز گوش اما عده ای دیگر می باشند که منتظر حکم جهاد نشده اند و برای ” بهشت ” هم به جهنم سوریه نیامده اند ، آنها منتظر واکنش رسانه ها هم نشده اند ، چرا که خوب می دانند ۹۹ % رسانه های امروز به اتاق جنگ علیه سوریه بدل شده اند . آنها برای دفاع از حرم حضرت زینب ، خواهد امام حسین آمدند تا عباس گونه به شهادت برسند ..

شهید حسین محمد دیاب – مهتدی –

شهید حیدر محمد صوفان – ذوالفقار –

شهید علی صادق

شهید محمد علی رعد

شهید حسن رباح

شهید حسین الشرتونی

شهید حسین البودانی

شهید حمزه توتنجی


شهید حمزه غملوش


شهید زین مصطفی

شهید کرار عبدالامیر – از عراق –

شهید محمد اسعد علی

شهید محمد ناصر الدین

شهید موسی شحیمی

شهید مهدی عباس

تعدادی از شهدای حزب الله در دفاع از حرم حضرت زینب ( س )  در سوریه

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.