این خانم بازیگر تلویزیون هم خواننده شد! (عکس)

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

الهام چرخنده و همسرش فرشید نوابی

الهام چرخنده و همسرش فرشید نوابی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

الهام چرخنده و همسرش در یک گفتگوی مفصل از زندگی‌شان گفتند. الهام چرخنده: اگر یادتان باشد در فیلم «شب یلدا» مردم گوشه‌هایی از صدای مرا شنیدند چون کار اصلی من آواز است و امیدوارم این تجربه هم بزودی کنار بانوان عزیز و محترم کشورم اتفاق بیفتد.

 الهام چرخنده بازیگر نقش عاطفه در سریال «پروانه» که سینما را با «شب یلدا» تجربه کرده است در گفت‌وگویی اعلام کرده که آماده است به عنوان بانوی خواننده روی صحنه برای بانوان بخواند.

الهام چرخنده و همسرش فرشید نوابی

وی در این خصوص گفته است: کار دیگری که به شدت پیگیر آن هستم این است که امسال پکیجی از اشعارم که مجوز گرفته و توسط فرشید نوابی روی آنها آهنگسازی صورت گرفته و خودم دکلماسیون کردم وارد بازار شود.جالب اینکه چند کلیپ هم روی آنها ساخته شده که اثر آبرومند به مخاطب ارائه شود. پانزده تراک هم با اشعاری از خودم و فرشید و البته با آهنگسازی او، تمرین شده که آماده هستم تا برای اولین بار الهام چرخنده به عنوان بانوی خواننده روی صحنه برای بانوان بخواند. اگر یادتان باشد در فیلم «شب یلدا» مردم گوشه‌هایی از صدای مرا شنیدند چون کار اصلی من آواز است و امیدوارم این تجربه هم بزودی کنار بانوان عزیز و محترم کشورم اتفاق بیفتد.

چرخنده در بخش دیگر این مصاحبه ضمن گلایه ضمنی از جلیل سامان(کارگردان) افزوده است: کماکان می‌گویم این ۴۰ درصد از توانایی من است و آقای سامان عاطفه را تعدیل کردند. خدا را شکر می‌کنم که مخاطب عاطفه را دوست داشت و او را دنبال کرد. امیدوارم در فرصتی بهتر نشان دهم که می‌توانستم عاطفه‌ای به مراتب بهتر از این اجرا کنم.

منبع: بانی فیلم


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.