این روزها همه شهرزاد می بینند اما چگونه؟



تاریخ انتشار: ۲۵ December 2015 | 4:00 am

این روزها همه شهرزاد می بینند اما ...!

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی هر چند با استقبال خوب مردم همراه شده است اما مدیر پخش این سریال به نکات جالبی درباره این استقبال اشاره می‌کند.

دردسرهای کپی غیرمجاز سریال شهرزاد

علی اسد‌زاده مدیر عامل تصویر گستر پاسارگاد و پخش کننده مجموعه تلویزیونی «شهرزاد» با اشاره به استقبال مردم از این سریال گفت: میزان استقبال مردم از این سریال بسیار خوب است اما سودی از این استقبال نصیب سازندگان نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: این روز‌ها تقریبا همه مردم سریال شهرزاد را می‌بینند و در جریان آن هستند اما اینکه چگونه این سریال دیده می‌شود جای سوال دارد.

 

اسد‌زاده ادامه داد: متاسفانه همچنان حجم خرید و دانلود غیر قانونی و همچنین کپی غیر مجاز بسیار بالاست و قوت غالب شبکه نمایش خانگی بوسیله قاچاق و کپی غیر مجاز تامین می‌شود.

وی ادامه داد: معضل کپی غیر مجاز و دانلود غیر قانونی باعث شده علارغم استقبال خوب از سریال، اما تیراژ ما افزایش نیافته است.

اسد‌زاده ادامه داد: وضعیت دانلود غیر مجاز و عرضه کپی غیر مجاز حتی در شهرستان‌ها بسیار بد‌تر است وآمار فروش نسخه اصلی در برخی شهرستان‌ها خیلی پایین است.

وی تاکید کرد: باید دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه بخش‌ها بصورت جدی وارد عمل شوند و در اولین مرحله سایتهای که لینک دانلود غیر مجاز سریال‌ها و فیلم‌ها را قرار می‌دهند کاملا فیتلر و مسدود شود و با مسئولان سایت‌ها نیز برخورد شود.

وی با انتقاد از پخش نشدن تبلیغات محصولات شبکه نمایش خانگی از صدا و سیما گفت: چرا باید در حالی که شبکه‌های ماهواره‌ای بصورت رایگان تبلیغات را پخش می‌کنند، صدا و سیما همچنان از پخش کردن تیزر سریالهای وطنی خودداری کند.

اسد‌زاده درباره قسمت یازدهم سریال شهرزاد که دوشنبه ۷ دی ماه منتشر می‌شود گفت: در قسمت یازدهم سریال شهرزاد یک نماهنگ جدید با صدای محسن چاووشی بر اساس ترانه‌ای جدیدی از وی به نام شهرزاد عرضه می‌شود.

وی همچنین درباره عرضه سریال بریکینگ بد گفت: فصل اول این سریال بصورت مستقل در یک بسته عرضه شده است و فصل دوم نیز بزودی بصورت جداگانه عرضه می‌شود.

سریال شهرزاد به کار گردانی حسن فتحی و با حضور شهاب حسینی ،ترانه علیدوستی ،مصطفی زمانی ،علی نصیریان،مهدی سلطانی ساخته شده است .

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture
منبع : ilna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.