این قصه‌ها را بچه‌های ۸ ساله بخوانند

به گزارش خبرنگار مهر، «قصه‌هایی برای ۸ ساله‌ها» مجموعه ۹ قصه است؛ قصه‌هایی مثل عنکبوت رقصان، اژدهایی در جامدادی ویلیام و قطار اشباح بدون شبح.

همانطور که از اسم قصه‌ها پیداست هر قصه حال و هوای خاصی دارد و این تنوع باعث می‌شود که این مجموعه جذاب و سرگرم‌کننده باشد. همچنین انتخاب داستان‌هایی که برای ۸ ساله‌ها مناسب است این امکان را به بچه‌ها می‌دهد که داستان‌های مناسب سن و سال خود را مطالعه کنند.

انتخاب داستان‌ها از بین آثار نویسندگان مختلف جهان بوده است که از جمله آنها می‌توان به نیکلا باکستر، مویرا باترفیلد، مارسل فیگل، جین و تونی پین و …اشاره کرد و تصویرهای کتاب را جین کوپ کشیده است.

در بخشی از داستان «امیلی عنکبوتی رقصان را ملاقات می‌کند!» می‌خوانیم: آن روز امیلی می‌خواست یک گل بکشد. از نردبان بالا رفت و وارد خانه درختی شد. وسایل نقاشی اش را روی میز کنار پنجره گذاشت. عاشق این بود که از آنجا به باغچه نگاه کند. از آنجا همه چیز را خوب می‌دید مخصوصا گل‌ها و علف‌های آن پایین را.

گل سرخ‌ها غنچه کرده بوند. امیلی عاشق آنها بود. رنگ‌هایشان خیلی قشنگ بودند. تصمیم گرفت آنها را نقاشی کند. همانطور که نقاشی می‌کشید با خودش زمزمه می‌کرد. او در آواز ساختن از خودش استاد بود…. 

این کتاب ۱۷۶ صفحه‌ای در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۲۰۰ تومان توسط انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.