این مرد پس از قتل ۶ زن و مرد سرانجام با گرفتن یک ساندویچ تسلیم شد(+عکس)

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

اخبار,اخبارحوادث,گروگانگیری

«ریچارد وید فارلی» مهندس الکترونیک در سودای این عشق جنونآمیز ماجرایی جنجالآفرین را به بار آورده است.ریچارد وید فارلی که ۶۷ سال دارد پسری آرام و درسخوان بود و علاقه وافری به ریاضیات و شیمی داشت.

وی در دوران تحصیل موفقیت چشمگیری به دست آورد و به گفته دوستان و همسایگان رفتار خشونتآمیزی با پنج برادر و خواهر خود داشت اما روی هم رفته در جامعه جوانی خوش اخلاق به نظر میرسید.

فارلی در کلاسهای نیروی دریایی شرکت کرد و فارغالتحصیل شد که در زمینه برق و تجهیزات الکترونیک تبحر زیادی کسب کرد و برای خود تکنیسین قابلی شد. وی ۳۸ سال پیش خانهای در سان خوزه خریداری کرد و به عنوان تکنیسین نرمافزار در یک شرکت شروع به کار کرد.

ریچارد طی ارزیابی این شرکت بهترین رتبه عملکردی خود را دریافت کرد هر چند برخی همکارانش وی را فردی متکبر، خودخواه و خستهکننده توصیف کردهاند.

۳۱ سال پیش ریچارد فارلی با همکار خود «لورا بلک» ۲۲ ساله آشنا شد و به او دل بست اما هرگز تصور نمیکرد این دختر وی را نپذیرد. این ناکامی در ازدواج او را به یک نوع بیماری روانی مبتلا کرد. لورا سعی میکرد به ریچارد بقبولاند که هرگز قصد ازدواج با او را نخواهد داشت اما گوش ریچارد بدهکار این حرفها نبود و مدام برای لورا هدیه و نامههای عاشقانه میفرستاد. نامههای عاشقانه ریچارد طی سه سال به نحو آزاردهندهای لورا را دچار تلخکامی کرد. او سه بار مجبور شد نشانی خانهاش را تغییر دهد اما ریچارد هر بار خانهاش را پیدا میکرد و نامههایی برای او میفرستاد.

اطلاعات پلیس نشان میدهد لورا بیش از ۲۰۰ نامه از این عاشق دیوانه دریافت کرده که در آخرین نامهها از طرف ریچارد تهدید به مرگ شده است.

جرقه انتقامجوییسرانجام لورا با عاشق روانی خود در پارکینگ خانهاش روبهرو شد. ریچارد در حالی که اسلحهای در دست داشت او را تهدید کرد که اگر باز جواب رد بدهد اقدام به قتلش خواهد کرد تا اینکه دست به جنایتی زد.

ریچارد با پرداخت ۲ هزار دلار اقدام به خرید اسلحه و مهمات کرد، وی در حالی که مسلح به دو تپانچه بود با شکستن شیشههای امنیتی وارد ساختمان شرکت محل کارش شد و با شلیک گلوله به چند تن دست به یک گروگانگیری زد که در این گروگانگیری شش زن و مرد به قتل رسیدند و عدهای زخمی شدند.

به گزارش پلیس، او اتاق به اتاق میرفت و اقدام به تیراندازی به سوی کارکنان شرکت میکرد. مأموران پلیس با محاصره ریچارد در حالی که عدهای گروگان در اختیار داشت از روانشناسان خواستند با او گفتوگو کنند تا خودش را تسلیم کند اما ریچارد توجهی به حرفهای آنها نداشت.

بیش از پنچ ساعت از این گروگانگیری گذشته بود که ریچارد احساس گرسنگی کرد اما وقتی برای دریافت غذا با مخالفت پلیس روبهرو شد در کمال ناباوری در مقابل گرفتن یک ساندویچ حاضر شد خود را تسلیم کند.

  اخبار  حوادث  – ایران

 

Recommended article: momtaznews.com.
– .

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.