این کمدین انحصار پیروزی احزاب خاص در ایتالیا را شکست +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

گریلو iبه مناسبت آغاز انتخابات منطقه ای در سیسیل، سه کیلومتر تنگه مسینا iبه سمت سیسیل را با شنا طی کرده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مردم ایتالیا در پی بحران مالی این کشور اکنون iبه دنبال احزاب برای جایگزینی احزاب سنتی می باشند و اکنون تحلیلگران شاهد ظهور احزاب تازه مانند جنبش «پنج ستاره» iبه رهبری گریلو بازیگر طنز ایتالیایی می باشند که هیچ کس فکر نمی نمود چنین اقبالی داشته باشد.

بر اساس نتیجه اولیه، نامزدهای دو حزب اصلی «دموکرات» و «مردم آزاد» در نظرسنجی ها از اقبال پایینی برخوردارند و از سوی دیگر عدم مشارکت می تواند بر نتایج این انتخابات تاثیر گذارد چراکه درصد بسیار بسیاری از مردم در این انتخابات شرکت نمی نمایند .

به دنبال موفقیت حزب تازه تاسیس موسوم iبه «پنج ستاره » در انتخابات شهرداری های ایتالیا، بسیاری معتقدند این حزب نتایج قابل توجهی بدست خواهد آورد چراکه مردم معتقدند رهبران آن iبه دنبال پیروی از شرکتها و بانکهای بزرگ نمی باشند.

گریلو رهبر این حزب iبه مناسبت آغاز انتخابات منطقه ای در سیسیل و برای جذب هواداران بیشتر، سه کیلومتر تنگه مسینا iبه سمت سیسیل را با شنا طی کرده بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.