این ۵ بازیکن لیگ برتر فقط ضرر مالی دارند!

بینا- در لیگ برتر هر سال خریدهای عجیبی انجام می شود که مشخص نیست بر چه اساسی انجام شده اند.بازیکنانی که هنگام قرارداد بستن یا مصدوم هستند یا آنقدر شرایط بدنی ضعیفی دارند که زود مصدوم می شوند. این مصدومیت های طولانی مدت، در اولین بازی ها یا حتی در اولین جلسات تمرینی اتفاق می افتد.

به همین راحتی چند صد میلیون تومان پول یک باشگاه دور ریخته شود. در این فصل هم نام های زیادی هستنند که در هفته های ابتدایی لیگ مصدوم شده و دست مربیان تیمشان را خالی گذاشته اند.
مجتبی جباری

جباری که همیشه به فرار از بدنسازی گروهی پیش فصل متهم است در این فصل هم بعد از اردوی پیش فصل با تیم قرارداد بست.

این در حالی است که در فصل نقل و انتقالات بین دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال برای جذب او جنگ درگرفته بود. حتی گفته می شود استقلالی ها او را در حالی که برای عقد قرارداد با تراکتوری ها وارد تبریز شده بود، از فرودگاه این شهر به تهران و پای قرارداد کشاندند.

جباری پیش از شروع فصل مصدوم شدو حتی یک بازی هم برای استقلال نکرده است.


محمد محمدی

گلر باتجربه لیگ که این فصل با راه آهن قرارداد دارد، بعد از ۴ بازی مصدوم شد و فعلا مشغول استراحت است. محمدی در فصل گذشته هم شرایط عجیبی برای داماش گذاشته و اعلام کرده بود در چمن مصنوعی بازی نمی کند. به همین دلیل بازی های زیادی از فصل را همراه تیم نبود.

با تداوم مصدومیت های عجیب محمدی درباره او شایعه شده که علاقه زیادی به بازی کردن ندارد. اوایل فصل هم به استقلال رفته بود تا با خیال راحت نیمکت نشین رحمتی باشد ولی استقلال نام او را از فهرست خارج کرد تا جان واریو را جذب کند. آخرین باری که محمدی بازی کرده را کمتر کسی یادش می آید.


محسن خلیلی

خرید عجولانه صبا در این فصل که معلوم نیست بر چه اساسی انجام شد. صبایی ها که به دقت در خرید بازیکن در نقل و انتقالات معروف هستند، این مهاجم پا به سن گذاشته و همیشه مصدوم را خریدند تا جانشین عنایتی شود ولی ظاهرا او وقتی با صبا قرارداد می بست مصدوم بود.


فردین عابدینی

شاید او بی دردسرترین دوران خدمت سربازی را گذرانده باشد. عابدینی پدیده ۲ فصل پیش استقلال که فصل قبل برای سربازی اش به تراکتور رفت کل فصل گذشته را مصدوم بود و در این فصل هم بعد از چند دقیقه بازی مصدوم شده و تا نیم فصل هم نمی رسد.


آنسلمو گونزالس

تراکتور در این فصل، برخلاف فصل قبل، خریدهای خارجی خوبی نداشت. آنسلمو گونزالس یکی از این خریدهای بد بود. در ابتدای فصل درباره او گفته می شد به دلیل رد شدن در تست پزشکی باشگاه قراردادش فسخ خواهد شد. با این حال او در نهایت در تراکتور ماندنی شد و تا الان هیچ بازی برای تراکتور انجام نداده است. اصلا هم معلوم نشد چرا با وجود مصدومیت با او قرارداد بسته شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.