بائو: بازی با ابومسلم فرقی با بازی رسمی نداشت/ باز هم می‌گویم که اعتراضی به نیمکت‌نشینی ندارم

به گزارش خبرآنلاین؛بائو  ابتدا در خصوص بازی دوستانه با ابومسلم می‌گوید:« یک بازی عالی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. ابومسلم انگیزه بسیار زیادی داشت و بازیکنان این تیم خودشان را به آب و آتش می‌زدند. حتی بعضی از بازیکنان این تیم در طول یک دقیقه ۵ یا ۶ بار تکل می‌زدند و انگیزه آنها مثال زدنی بود. همین موضوع باعث شد که تیم ما هم تحت فشار قرار بگیرد و مطمئنا این بازی به سود ما شد تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.»
او در ادامه تاکید می‌کند:« بازی با ابومسلم هیچ فرقی با یک بازی رسمی نداشت. ما در این بازی یک محک جدی خوردیم و فکر می‌کنم این دیدار خیلی به ما کمک خواهد کرد تا در شروع دوباره لیگ با آمادگی بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم. این بازی برای قلعه‌نویی هم اهمیت داشت و او از همان دقایق ابتدایی مدام کنار خط بود.»
از بائو در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« من باز هم می‌گویم که اعتراضی به این موضوع ندارم و کادرفنی تصمیم‌گیرنده است. من بعد از بازی با ذوب آهن که پاس گل دادم نیمکت‌نشین شدم ولی نمی‌خواهم اعتراضی کنم. وظیفه من تمرین کردن است در ضمن معتقدم هیچ کدام از بازیکنان استقلال فیکس یا ذخیره نیستند. ما تا پایان فصل در ۳ جام حضور داریم و به همه بازیکنان فرصت بازی می‌رسد.»

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.