بادامچیان: اظهارات الهام درباره مجمع تشخیص باید جبران شود/کسانی که به باهنر حمله می کنند، مشکلشان با نائب رئیسی او است

این نماینده مردم تهران و نامزد جبهه متحد اصولگرایان که در کافه خبر حضور یافته بود، در پاسخ به پرسش یکی از کاربران خبرآنلاین درباره اینکه نظرات اخیر غلامحسین الهام را فردی می دانید با برنامه ریزی شده؟، گفت: به نظر من ایشان باید در این زمینه جبران کنند. از ایشان انتظار نمی رفت که اینگونه صحبت کنند.

وی با بیان اینکه ذاتا معتقدم ما نبابد نگاه بدبینانه ای داشته باشیم، مگر اینکه مستندی وجود داشته باشد؛ در خصوص دلیل سکوت اعضای جبهه پایداری درباره اظهار نظر مشاور حقوقی رئیس جمهور پیرامون مجمع تشخیص مصلحت، تصریح کرد: دلیل سکوت آنها درباره سخنان الهام روشن است. اعضای جبهه پایداری جنبه تمایلات گروهی شان قوی است و به یکدیگر انتقاد نمی کنند. هر کس هم که هم نظر آنها باشد چیزی درباره اش نمی گویند.

 غلامحسین الهام چندی قبل در گفت وگویی دلیل انتصاب برخی از افراد در مجمع تشخیص را جلوگیری از “بیکاری”  آنها دانسته بود.

بادامچیان با بیان اینکه ما این مبنا را که هر کس از ما باشد، حق است و هر چه از ما صادر بشود، صحیح است را مبنای اصولگرایانه نمی دانیم، افزود: به همین علت است که تعصب تشکیلاتی را امری درستی نمی دانیم و معتقدیم «تعصب بر حق» اصولگرایانه است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره دلایل حمایتش از محمدرضا باهنر، اظهار داشت: دلیل حمایتم از آقای باهنر آن است که کسانی که به ایشان حمله می کنند، حملاتشان روی واقعیت نیست. مشکل آنها نائب رئیسی مجلس و  عدم همراهی آقای باهنر با نظرات آنها است. به همین علت معتقدند کسی که با ما نباشد، ما باید علیه او حرف بزنیم.

 مشروح گفت وگو با نماینده مردم تهران در مجلس هشتم و نامزد جبهه متحد اصولگرایان در مجلس نهم به زودی در خبرآنلاین منتشر می شود.

/۲۹۲۱۲ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.