بادامچیان: لاریجانی و باهنر ساکتین فتنه نیستند/ جبهه پایداری از آغاز می‌توانست بدون تهمت زدن تبلیغ کند

اسدالله بادامچیان نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه عملکرد جریان انحرافی را چگونه ارزیابی می کنید، افزود: معتقدم جریان انحرافی در کنار رئیس جمهور نفوذ کرده است و این نفوذ آنها باعث شده است مطالبی همچون مکتب ایرانی، بحث کمک به هنرمندان زن، انتشار جزوه خاتون و … را بیان کنند. با توجه به اینکه جریان انحرافی در دولت نفوذ کرده است اما بر این باورم که این جریان به هیچ وجه دارای عمر نیست.

گزیده سخنان وی از این قرار است:

·         حقیقتا آقای باهنر در مجلس، کمیسیون ها و حتی در جلسات هیات رئیسه مواضع روشنی را علیه فتنه اعلام کرده اند. فقط کافیست شما نشریه جام (ارگان رسمی جامعه اسلامی مهندسین) را مطالعه کنید. باهنر در این نشریه بارها علیه فتنه موضع گرفته بود. همچنین باهنر معاون جبهه پیروان خط امام و رهبری است و این جبهه بارها در مقابل فتنه و فتنه گران بیانیه صادر کرده بود.

·         آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس در مقابل فتنه نظرات خود را عنوان کردند. ایشان بارها در این باره در نطق پیش از دستور خود موضع گرفته بودند. ضمن آنکه جامعتین به محوریت حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی از نامزدی لاریجانی در قم حمایت کردند و مردم قم نیز با رای بالایی بار دیگر وی را به عنوان منتخب خود تایید کردند.

·         این مطالبی که درباره باهنر و لاریجانی مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد و با قاطعیت می توانم بگویم که لاریجانی و باهنر به هیچ وجه جزء ساکتین فتنه نیستند. اگر هر اعتراض و دیدگاهی نسبت به مواضع باهنر و لاریجانی دارید آن را به صورت مکتوب به بزرگان ارائه دهید و به تخریب روی نیاورید.

·         لاریجانی از محبوبیت خوبی در قم و در تهران برخوردار است قرار بود در انتخابات مجلس هشتم وی از حوزه انتخابیه تهران نامزد شود و اگر نامزد می شد با رای بالایی رای می آورد اما در انتخابات گذشته آیت الله مکارم از وی خواست که از حوزه انتخابیه قم نامزد شود و وی به دعوت مراجع لبیک گفت و همچنان از محبوبیت خوبی در بین مردم قم و حتی جامعتین برخوردار است.

·          ملاک برای ما تعامل و همکاری قواست و به هیچ وجه به دنبال چالش و درگیری با دولت نبوده و نیستیم. البته نمایندگان از حق خود یعنی تذکر و استیضاح استفاده می کنند. هم مجلس، هم دولت باید از استقلال کامل برخوردار باشند و در امور یکدیگر دخالت نکنند.

·         رقابت جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان، را رقابتی خوب و مثبت ارزیابی می کنم اما در بعضی جاها مطالب خیلی تند مطرح شد. به طوریکه به سمت تخریب و تهمت رفت.

·         {با انتقاد از عملکرد عده ای که بنای تخریب و دو دستگی بین آیت الله مصباح و آیت الله مهدوی کنی} ما ارتباط بسیار خوب و صمیمی با آیت الله مصباح داریم و این ارتباط را حفظ کرده ایم اما عده ای تمام تلاش خود را به کار بستند تا بین حضرات آیات مصباح و مهدوی کنی جنگ به راه بیندازند اما خوشبختانه با درایت های این دو بزرگوار برنامه این افراد اجرایی نشد.

·         {اگر اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجلس پیروز شوند چه برنامه هایی و چه گفتمانی در مجلس آینده حاکم خواهد شد؟} فقط کافیست شما مواضع فعلی آقایان حسینیان، رسایی، کوچک زاده، زارعی و ابطحی را در مجلس مرور کنید. اگر اکثر جبهه پایداری حائز اکثریت آرا شوند همین مواضع را که از سوی این افراد در مجلس هشتم مطرح شد تکرار می کنند.

·         در مورد محصولی و اینکه آیا پولی که بدست آورده مشروع است یا خیر نمی توانم اظهار نظری بکنم. این وظیفه قوه قضائیه و وزارت اطلاعات است واگر کسی پولی از راه مشروع بدست آورد و به گروهی بدهد هیچ اشکالی ندارد. بنده هیچ کسی را قبل از اینکه دستگاه های مسئول متهم کنند، متهم نمی‌کنم.

·         جبهه پایداری، از آغاز پیدایش می توانست بدون آنکه حرفهایی بزند و گروهی را متهم کند فعالیت داشته باشد. بنده به آقای رسایی نیز گفتم چطور به خود اجازه می​دهید در مورد آیت الله یزدی و دیگران که سالها زندگی با عزت و سربلندی داشته اند اظهارنظر کرده و آنها را ساکتین فتنه بنامیم. به چه دلیل نظر خود مطلق می کنیم. جبهه پایداری می توانست به راحتی بگوید که ضمن احترام به نمایندگان جبهه دیگر نمایندگان ما بهتر هستند و از مردم بخواهد که به آنها رای بدهند، اینکه آنها بخواهند از کلمات رهبری به نفع خود استفاده کنند اصلا مقبول نیست.

·         { خطاب به جبهه پایداری} اگر نسبت به اینکه قالیباف در کانون قدرت وثروت است، اطلاعی دارید به دستگاه قضا اطلاع بدهید. بنده صراحتا اعلام می کنم که قالیباف تاکنون هیچ کمکی به جبهه متحد نکرده است و تنها وانتی برای جمع آوری پوسترها در دور اول انتخابات فرستاده شد که یکی از نشریات با بداخلاقی نوشت که جبهه متحد از وانت های شهرداری برای نصب پوستر استفاده می کند. این نوع بداخلاقی ها در این دوره از انتخابات وجودداشت.

·         اگر این بداخلاقی ها ادامه یابد و بدون دلیل به دیگران تهمت بزنیم من نیز می توانم بگویم که رسایی ۳ میلیارد تومان به جبهه پایداری کمک کرده اما هیچ دلیل و مدرکی نداشته باشم.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.