“باد”و “گرد و خاک” و کاهش دید افقی در بعضی استان ها

۲۱خردادماه،

“باد”و “گرد و خاک” و کاهش دید افقی در بعضی استان ها

"باد"و "گرد و خاک" و کاهش دید افقی در برخی استان ها

امروز بادو گردو خاک و کاهش دید افقی در بعضی نقاط استان های واقع در غرب،جنوب غرب وبا شدت کمتر در استان های واقع در جنوب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز ومناطق جنوبی آذربایجان های غربی و شرقی تداوم دارد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز”سه شنبه ۲۱ خردادماه ۹۲″براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در بعضی مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می گردد.

براساس این گزارش، امروز بادو گردو خاک و کاهش دید افقی در بعضی نقاط استان های واقع در غرب،جنوب غرب و با شدت کمتر در استان های واقع در جنوب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز و مناطق جنوبی آذربایجان های غربی و شرقی تداوم خواهد داشت.

گفتنی است، این وضعیت فردا به استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور محدود می گردد و همچنین در دو روز آینده در بعضی نقاط واقع در شرق کشور وزش باد نسبتا شدید گاهی با گردو خاک پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است ، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز در ادامه وقت امروز،کمی ابری، در پاره ای نقاط باد و گردو خاک و در بعدازظهر رشدابردر ارتفاعات  پیش بینی می گردد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / محیط زیست
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.