«باد و مه» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم بادومه به کارگردانی محمدعلی طالبی در بخش مروری بر آثار این کارگردان، روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در ادامه برنامه سه ماه فصل تابستان ودر بخش مروری بر آثار محمدعلی طالبی (سینما کودک)، روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۶:۳۰ فیلم «بادومه» محصول سال ۱۳۸۹ به مدت ۷۴ دقیقه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

فیلم «بادومه» با نام قبلی «دوباره پرواز کن» بر اساس کتاب «تابستان وغارسفید» نوشته مژگان شیخی ساخته شده که داستان آن درباره کودکی است که در دوران جنگ تحمیلی بر اثر بمباران مادر خود را از دست داده وخود نیز بر اثر انفجار کرولال شده است و… در این فیلم پیام اریس، معصومه شکوری، ارسطو سیفی نژاد، انیس شکوری، اسداله احمدنیا، رویا استقلال طلب، سیدا شکوری نژادو… بازی می کنند.

یادآوری می شود، علاقه مندان در خصوص استفاده از برنامه های نمایش فیلم در فصل تابستان در سالن سینماتک می توانند روزهای یکشنبه وچهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۶۵۲


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.