باران فینال رولان گاروس را مختل کرد

جام جم آنلاین: بارش شدید باران موجب شد تا دیدار فینال گراند اسلم رولان گاروس پاریس نیمه تمام مانده و دنباله آن به روز دوشنبه موکول شود.

به گزارش شامگاه یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی سید دو مردان جهان و نوواک جوکوویچ تنیسور صرب سید یک مردان جهان در دیدار تنیس انفرادی مردان گرانداسلم رولان گاروس پاریس در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

نادال ست اول را  با نتیجه ۴-۶ پیروز شد و در ست دوم هنگامی که ۳ – ۵ جلو بود بارش باران بازی را متوقف کرد. با قطع شدن باران و از سرگیری بازی این ست نیز با نتیجه ۳-۶ به سود نادال خاتمه یافت.

جوکوویچ که در این دیدار کنترل عصبی اش را از دست داده بود خشمش را با شکستن راکت و نیمکت محل استراحتش فرو نشاند. در ست سوم جوکوویچ با نتیجه ۲-۶ نادال را شکست داد. در ست چهارم هنگامی که جوکوویچ ۱-۲ پیش بود باران از سر گرفته شد و برگزار کنندگان ناگزیر ادامه بازی را به دوشنبه موکول کردند.

از سال ۱۹۷۳ تاکنون چنین واقعه ای در فینال تنیس انفرادی مردان رولان گاروس رخ نداده بود. در آن سال دیدار فینال که با حضور ایلای ناستاسه و نیکی پیلیچ برگزار می شد به دلیل بارش شدید باران با دو روز تاخیر خاتمه یافت. مترجم : بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.