باران موشکهای ایرانی در انتظار اسرائیلی ها/ اتهام جدید آمریکا علیه ایران

” چاپ آمریکا از مصاحبه فاطمه هاشمی رفسنجانی با این رسانه خبر داد که در این مصاحبه خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی اشاره ای به اوضاع اقتصادی و انتخابات آینده ریاست جمهوری و نقش پدرش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران داشته است.

دیگر روزنامه آمریکایی یعنی ” نیویورک تایمز” با اشاره به حملات سایبری به موسسات مالی آمریکا و تاسیسات نفتی عربستان سعودی بدون ارائه هیچ مدرکی، انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه رفته و نوشت : مقامات آمریکا متقاعد شده اند که حملات سایبری اخیر به بانک ها و موسسات مالی آمریکا و تاسیسات نفتی عربستان که کامپیوترهای صنعت نفت این کشور را فلج کرده اند توسط ایران صورت گرفته است.

” دیگر روزنامه آمریکایی با اشاره به نفوذ پهباد ایرانی به عمق رژیم صهیونیستی که توسط حزب الله لبنان هدایت می شد نوشت : ارسال تصاویر زنده از تاسیسات سری نظامی اسرائیل به مراکز نظامی ایران و حزب الله بیانگرشکاف در حریم هوایی اسرائیل(مناطق اشغالی ۱۹۴۸) و دور جدید مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه است. 

همچنین این روزنامه نوشت در جنگ ۲۰۰۶ موشک های حزب الله فقط مناطق شمالی سرزمین های اشغالی را هدف قرار می دادند اما موشکهای حزب الله در حال حاضر قادرند تمام مناطق سرزمین های اشغالی را هدف قرار دهند. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.