باراک: خاورمیانه باید علیه ایران متحد شود/آخرین تصاویر از شهید دیروز کربلا/هیلاری کلینتون: القاعده را ما ایجاد کردیم و …

۱۳م اسفند ،

مغز متفکر القاعده زنده است!
یک گروه ناظر که مسائل مربوط به ستیزه جویان را ازطریق اینترنت پیگیری می کند روز یکشنبه اعلام کرد مختار بلمختار فرمانده الجزایری شبکه القاعده که پیشتر گزارش شده به دست نیروهای چاد کشته شده ، زنده است .

ایران “گندم” می فرستد، ترکیه “گلوله”!
کودکان شهر حلب در شمال سوریه، چشم به راه بازگشت به خانه و مدرسه خود می باشند مدیرکل سازمان سیلو و انبارهای سوریه، از خرید روزانه ۵۰۰ تن گندم و آرد از شرکت های خصوصی ایرانی خبر داد.

بازگشت توتال و اِنی به ایران
شرکت نفت توتال فرانسه و انی ایتالیا که پیش از این درپی تحریم‌های غیرقانونی و یک‌جانبه غرب از پروژه‌های نفت و گاز ایران کنار کشیده بودند، به تازگی مجدد خواستار ورود به پروژه‌های ایران شدند.

استفاده از جوانان زیر۱۸ سال توسط النصره
استاندار ادلب با اشاره به اقدامات غیر انسانی گروهک تروریستی جبهه النصره در این استان، گفت: این گروه از جوانان زیر ۱۸ سال سربازگیری کرده است.

پیش شرط آمریکا برای دولت مصر
وزیر خارجه آمریکا ضمن تبیین چگونگی پرداخت وعده یک میلیارد دلاری سال قبل آمریکا به مصر، از اعطای کمک ۲۵۰ میلیون دلاری برای اعمال اصلاحات و ۶۰ میلیون دلاری به جوانان و کارآفرینان مصر خبر داد.

باراک: خاورمیانه باید علیه ایران متحد شود
وزیر جنگ رژیم‌ صهیونیستی که روزهای آخر خود در این سمت را سپری می‌کند، با حضور در نشست «آیپک» تشکیل چارچوب امنیتی برای اتحاد کشورهای خاورمیانه علیه ایران را خواستار شد.

شهادت یک ایرانی دیگر در کربلا
سید محسن رضا زاده دیگر مجروح اتفاق انفجار دیروز در کربلا هم صبح امروز در بیمارستان امام حسین(ع) به شهادت رسید.

درب‌های مسجد‌الاقصی بسته شد
تلاش «موشه فیگلین» برای ورود به مسجد الاقصی و یکی از مساجد «قبه‌الصخره»، اعتراض مسلمانان حاضر در محل را در پی داشت.

هلاکت تروریست انگلیسی در سوریه
نخستین تروریست انگلیسی در سوریه به هلاکت رسید .

هیلاری کلینتون: القاعده را ما ایجاد کردیم
هیلاری کلینتون که این روزها جای خود را در وزارت خارجه امریکا به جان کری داده است، در ‌آخرین روزهای تصدی مسئولیتش در راس دستگاه سیاست خارجی امریکا، از حقیقتی پیرامون ارتباط امریکا و تولد القاعده پرده برداشت تا یکبار دیگر و اینبار توسط مسئولین رسمی امریکا، بهانه لشکرکشی این کشور به منطقه خاورمیانه، یعنی مبارزه با تروریسم القاعده به چالش جدی کشیده شود.

ارادت خاص وزیر خارجه بحرین به آمریکا
وزیر امور خارجه بحرین در دیدار با جان کری اظهار ارادت آل خلیفه را به آمریکا اظهار داشت و از روابط خوب واشنگتن با منامه ستایش کرد.

آخرین تصاویر از شهید دیروز کربلا
این تصاویر مربوط به جلسه یک ساعت قبل از انفجار است که در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان های زیارتی در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری گرفته شده است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.