بارزترین جلوه تبعیت مسوولان از ولایت فقیه، رفع مشکلات مردم است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

40221.jpg.jpg

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حفظ وحدت در شرایط خطیر کنونی که دشمنان ایران اسلامی مترصد نفوذ در هر شکاف و روزنه‌ای در میان صفوف مردم و مسوولان می باشند با التزام عملی به منویات رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام حکمت‌الله مظفری در مراسم معارفه رییس تازه دادگستری شهرستان ساوه با اشاره به وقوع بیداری اسلامی در کشورهای عربی، این حرکت عظیم مردمی را بیانگر ضعف و استیصال استکبار جهانی دانست و افزود: در شرایط کنونی چشم امید همه آزادی‌خواهان و مسلمین جهان به ایران اسلامی به عنوان کشوری عزتمند با رهبری مقتدری چون مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد میان مسوولان کشور تاکید نمود: حفظ وحدت در شرایط خطیر کنونی که دشمنان ایران اسلامی مترصد نفوذ در هر شکاف و روزنه‌ای در میان صفوف مردم و مسوولان می باشند با التزام عملی به منویات رهبر معظم انقلاب محقق می‌شود و باید هوشیار بود که دلسوزان ایران اسلامی در سراسر جهان از بروز هرگونه دودستگی و تفرقه در ایران ناراحت و دشمنان این مرز و بوم خوشحال می‌شوند.

وی تصریح نمود: اگر می‌بینید بعضی انقلاب‌های اخیر در کشورهای عربی دستخوش بعضی دسیسه‌های غربی‌ها می‌شود در اثر عدم برخورداری از رهبری واحد است و اگر امروز همه دسیسه‌های آمریکا در قبال ایران اسلامی نقش بر آب می‌گردد به سبب بهره مندی ما از رهبر عادل، هوشمند و فرزانه‌ای چون مقام معظم رهبری است.

مظفری بارزترین جلوه تبعیت مسوولان از ولایت فقیه را توجه آنان به رفع مشکلات مردم دانست و افزود: قوه قضاییه با توسعه قضایی و تلاش در جهت تحقق عدالت که در اجرای دقیق قوانین ظهور و بروز می‌یابد التزام عملی خود به ولایت فقیه به عنوان نایب بر حق حضرت ولی عصر (عج) را نشان داده است.

به گزارش تفسیری ایسنا، احمد آزاد فرماندار ساوه نیز با ابراز رضایت از توسعه مطلوب قضایی در شهرستان ساوه گفت: قاطبه مردم از عملکرد مجموعه دادگستری ساوه رضایت دارند.

وی تامین امنیت حداکثری در شهرستان ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی که از بالاترین نرخ رشد جمعیت و مهاجرپذیری برخوردار است را مرهون حمایت دستگاه قضایی دانست و بر مقوله توجه بیشتر بر پیشگیری از وقع جرم در سطح شهرستان تاکید نمود.

رضا شاکرمی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان البرز و رییس سابق دادگستری شهرستان ساوه در سخنانی با اشاره به برخورد قاطع با زمین خواران، سارقان، اراذل و اوباش و حمایت از صنعتگرانی که با سرمایه‌ای مشروع در پی ایجاد شغل و کارآفرینی در ساوه بودند را از مهمترین اقدامات خود در طول ۶ سال حضورش به عنوان دادستان و رییس دادگستری شهرستان ساوه دانست و افزود: در این مدت دادگستری ساوه ۲ سال به عنوان دادگستری برتر استان مرکزی انتخاب شده و یک سال حائز رتبه اول در استفاده از فن آوری cms گردیده است.

وی رفع تصرف از ۲۸۰۰ هکتار اراضی ملی و انفال را از دیگر اقدامات خود و همکارانش ذکر نمود و افزود: همه موفقیت‌هایی که در این ۶ سال حاصل شد میسر نمی‌گردید مگر با تلاش قضاتی دلسوز و حمایت‌های مسوولان شهرستان ساوه و رییس کل دادگستری استان مرکزی.

در ادامه حجت‌الاسلام چراغی رییس تازه دادگستری شهرستان ساوه نیز بر همکاری و حمایت همهی دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از دادگستری این شهرستان تاکید نمود و افزود: امنیت مطلوب حاصل نمی‌شود مگر با همکاری همه مسوولان و دستگاه‌های دخیل در برقراری و حفظ امنیت شهرستان ساوه.

در این مراسم که مهدوی‌راد رییس کل دادگستری استان البرز، رنجبر معاون نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات کشور و جمعی از مسوولین شهرستان ساوه نیز حضور داشتند از زحمات رضا شاکرمی رییس سابق دادگستری ساوه تقدیر و حجت‌الاسلام احمد چراغی به عنوان رییس تازه دادگستری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.