بارسا با یک پیروزی پرگل حریف رئال شد/ ال‌کلاسیکو بدون تیتو

۳۰م دیماه ،

تیم فوتبال بارسلونا با برتری ۴ بر ۲ مقابل مالاگا در دیدار برگشت، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا راه یافت و حریف رئال مادرید شد.

به گزارش ممتازنیوز، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، پنجشنبه شب با انجام ۲ دیدار به پایان رسید و ۴ تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند. نمودار و نتایج کامل جام حذفی اسپانیا را در اینجا ببینید.

در اولین دیدار تیمهای اتلتیکو مادرید و بتیس به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. دیگو کاستا در آخرین دقیقه نیمه اول برای اتلتیکو و مولینا در آخرین دقیقه بازی برای بتیس گلزنی کردند. بدین ترتیب اتلتیکو با توجه به پیروزی ۲-۰ در دیدار رفت به نیمه نهایی راه یافت و حریف سویا شد.

در آخرین دیدار این مرحله بارسلونا که در دیدار رفت در خانه، نتیجه نه چندان مطمئن ۲ بر ۲ را برابر مالاگا کسب کرده بود، در دیدار برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و در مجموع ۶ بر ۴ صعود کرد.

بارسلونا در نیمه اول و در دقیقه ۹ با ضربه سر پدرو پیش افتاد، اما این گل زودهنگام چند دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه ۱۲ بازی به تساوی کشیده شد، خواکین با ضربه ای دقیق دروازه پینتو را باز کرد. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ پیکه روی کار عمقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک بغل پا موفق به گلزنی شد و با شادی مخصوص گل را به فرزندش که به تازگی به دنیا آمده تقدیم کرد.

بارسلونا بازی را با بی میلی دنبال کرد و فرصت های گلزنی فراوان را از دست داد و در یک حمله از سوی مالاگا در دقیقه ۶۸ گل دوم را روی شوت زمینی اما دقیق سانتا کروز دریافت کرد تا همه چیز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مساوی شد.

در شرایطی که بازی با این نتیجه به وقت اصافه می رفت، اینیستا که در این دیدار بهترین بازیکن بارسلونا بود با همکاری خوب فابرگاس در دقیقه ۷۶ برای سومین بار دروازه کامنی را گشود. با دریافت این گل بازیکنان مالاگا که برای صعود دو گل دیگر نیاز داشتند بی انگیزه شدند و بارسا همانند همیشه کنترل توپ را در اختیار گرفت و در دقیقه ۸۰ روی یک حرکت ترکیبی مسی با ضربه سر سانتر زیبای آلوز را به گل چهارم تبدیل کرد و بازی با همین نتیجه پایان یافت.

بارسلونا با توجه به تساوی ۲ بر ۲ در دیدار رفت ، در مجموع با برتری ۶ بر ۴ به نیمه نهایی صعود کرد. آبی اناری پوشان در نیمه نهایی باید به مصاف رئال مادرید بروند و دو ال کلاسیکو را در جام حذفی مقابل این تیم برگزار کنند.

تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا که به خاطر معالجه بیماری سرطان خود در دیدار مالاگا روی نیمکت این تیم حضور نداشت ، در بازی رفت که چهارشنبه هفته آینده برگزار می گردد، مقابل رئال مادرید هم غایب خواهد بود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.