بارسا برای نیمار ۱۷ میلیون یورو داده،نه ۵۷ میلیون/ مدیر سانتوس: از آنها بپرسید ۴۰ میلیون دیگر کجاست!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – مبلغ قرارداد نیمار در روزهای اخیر دردسرهای بسیاری را برای مسئولان بارسلونا ایجاد کرده است.

به گزارش ممتاز؛ حدود یک ماه پیش بود که بارسلونا رسما خبر خرید باارزش و گرانقیت ستاره برزیلی، نیمار، را اعلام کرد. اما این خبر با جنجالهایی همراه بوده به ویژه در روزهای اخیر و همچنان نیز این حاشیه ها ادامه دارد، حاشیه هایی که مربوط می گردد به مبلغی که بارسلونا برای خرید ستاره جوان برزیلی از تیم سانتوس، پرداخته.

دیروز خبری داشتیم مبنی بر اینکه روزنامه «گلوبو اسپورته» برزیل مدعی شده که بارسلونا برای خرید نیمار تنها مبلغ ۱/۱۷ میلیون یورو پرداخته اما باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که ۵۷ میلیون یورو برای خرید این ملی پوش برزیلی پول داده. حالا نایب رئیس سانتوس «اودیلیو روردیگز» در مصاحبه با رادیو کاتالان گفته که باشگاه سانتوس در ازای فروش نیمار تنها ۱۷ میلیون یورو دریافت کرده است. رودریگز در این مورد گفته: «از «جوزپ ماریا بارتومئو » نایب رئیس بارسلونا بپرسی که ۴۰ میلیون یوروی بقیه را کجا خرج کرده اند که او می گوید قیمت نیمار شده ۵۷ میلیون یورو.»

یک روز بعد از مراسم معارفه نیمار به عنوان بازیکن تازه بارسلونا، بارتومئو در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد که قهرمان لالیگا مبلغ ۵۷ میلیون یورو برای خرید این ستاره ۲۱ ساله پرداخته است. قرارداد انتقال نیمار به نوکمپ بعد از مذاکرات بین دو باشگاه و همچنین دو شرکت به نامهای «DIS» و «Teisa» انجام شد، دو شرکتی که به ترتیب ۴۰ و ۵ درصد از سهم حق ترانسفر این بازیکن را برعهده داشتند. در برزیل مرسوم است که تیمها حق انتقال ستاره های خود را به بعضی شرکتهای سرمایه گذار می فروشند. سانتوس مدعی است که ۱۷ میلیون یورو از بارسا گرفته و بر اساس همین مبلغ سهم دو شرکت یادشده را پرداخت کرده اما مسئولان این دو شرکت به ویژه روبرترو مونرو مدیر شرکت «DIS» خواستار ارائه مدارک مستدل در این زمینه می باشند چرا که اگر ثابت شود که مبلغ ۵۷ میلیون یورو برای نیمار پرداخت شده، در این صورت سهم این شرکت نیز از این ترانسفر به مراتب بیشتر خواهد شد. باشگاه بارسلونا هنوز واکنشی یه این موضوع نداشته.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.