بارسا به آرسنال نه گفت/ناکامی توپچی ها در جذب ماسچرانو

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – درست است که آرسنال در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات خرید بزرگی به نام «مسعود اوزیل» را داشت اما این تیم در همان آخرین لحظات گزینه های بزرگ دیگری را که مد نظر داشت نیز از دست داد.

به گزارش ممتاز؛ یکی از بازیکنان مورد نظر آرسن ونگر، خاویر ماسچرانو مدافع بارسلونا بودکه با پاسخ «نه» بارسایی ها مواجه شد.توپچی ها که با قراردادی پنج ساله و ۵/۴۲ میلیون پوندی مسعود اوزیل را از رئال مادرید خریدند در آخرین روز بازار نقل او انتقالات اروپا حسابی فعال شده بودند و گزینه هایی مثل خاویر پاستوره هافبک پاری سن ژرمن را هم مد نظر داشتند ضمن اینکه به دنبال انتقال قرضی دمبا با مهاجم چلسی به تیم خود نیز بودند.

اما امید توپچی ها برای جذب ماسچرانو از بین رفت چرا که سران نوکمپ به هیچ وجه حاضر به از دست دادن بازیکن آرژانتینی خود نبودند و قاطعانه پاسخ منفی به مسئولان تیم لندنی دادند. مذاکرات دو تیم بسیار پیشرفت نداشت چرا که در همان ابتدا مسئولان بارسلونا اعلام کردند که حاضر به گفت و گو در مورد فروش ماسچرانو نیستند و به همین سبب صحبتهای دو طرف در همین سطح باقی ماند و آرسنال در جذب این بازیکن هم مثل دمبا با و پاستوره ناکام ماند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.