بارسا – رئال، بسیار دور ؛ مسی – مولر: بسیار نزدیک

۰۶م آذر ،

1899202_w2.jpg

دوازدهمین پیروزی فصل بارسلونا در لیگا فاصله این تیم با کهکشانی‌ها را به عدد یازده رساند. لیونل مسی هم دو گام دیگر به رکورد گلزنی گرد مولر نزدیک‌تر شد. آتلتیکو مادرید با برد سویا همچنان نزدیک‌ترین رقیب بارسا باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آبی – اناری‌ها یکشنبه شب در ادامه دیدارهای هفته‌ سیزدهم لیگا مهمان لوانته بودند و در نهایت میزبان خود را با نتیجه‌ چهار بر صفر در هم کوبیدند. لیونل مسی (۲ بار)، آندرس اینیستا و سسک فابرگاس گلزنان کاتالان‌ها در ورزشگاه خانگی لوانته، “سیوداد ده والنسیا” بودند. بارسا به این ترتیب دوازدهمین پیروزی فصل خود را به ثبت رساند و رکورد پیروزی‌های آغاز فصل خود را یکی پس از دیگری می‌شکند.

لیونل مسی هم شمار گل‌هایش در سال ۲۰۱۲ را به عدد ۸۲ رساند و به این ترتیب تنها سه گل دیگر تا رسیدن به رکورد گرد مولر در سال ۱۹۷۲ فاصله دارد. این برد همچنین فاصله بارسا و رئال مادرید را در جدول لیگا افزایش داد.

در دیگر دیدارهای یکشنبه شب لیگا آتلتیکو مادرید، نزدیک‌ترین تعقیب کننده بارسا موفق شد در خانه با چهار گل سویا را در هم بکوبد. فالکائو، اسپاهیچ (گل به خودی)، کوکه و میراندا گلزنان “ریوبلانکو” در این بازی بودند؛ گل‌هایی که سبب شدند، تیم دوم شهر مادرید ۳۴ امتیازی شود و با اختلافی سه امتیازی نزدیک‌ترین رقیب بارسا در صدر جدول لیگا باقی بماند.

ختافه هم دیگر پیروز دیدارهای یکشنبه لیگا بود. این تیم در خانه اسپانیول با گل‌های پدرو لئون و مانه دو بر صفر پیروز از زمین خارج رفت. بیلبائو و دپورتیو لاکرونیا در همین شب با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

هفته‌ سیزدهم لیگا دوشنبه شب با یک مسابقه به پایان می‌رسد که در آن ساراگوسا پذیرای سلتاویگو خواهد بود.

در دیدارهای شنبه شب رئال مادرید در خانه بتیس با یک گل تسلیم شد و سومین شکست فصلش را تجربه کرد. مالاگا با چهار گل والنسیا را پشت سر گذاشت. وایکانو با دو گل مایورکا را بدرقه کرد. گرانادا نیز در خانه وایادولید با یک گل تسلیم شد.

جمعه شب در اولین بازی هفته‌ سوسیداد و اوساسونا موفق به باز کردن دروازه‌ یکدیگر نشدند و با تساوی بدون گل امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند. مسعود شجاعی، مهاجم ایرانی اوساسونا همچنان با آسیب‌دیدگی‌ روبه‌رو است و نمی‌تواند تیمش را در لیگا همراهی کند.

در جدول لیگا بارسا با ۳۷ امتیاز پیشتاز بدون شکست رقابت‌هاست و تیم‌های همشهری آتلتیکو و رئال مادرید را در تعقیب خود می‌بیند. آتلتیکو مادرید ۳۴ و رئال مادرید ۲۶ امتیازی می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.