بارسا و منچستریونایتد؛ یک پیروزی تا مرحله حذفی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

  این چهار تیم همه سه مسابقه اول خود را با پیروزی آغاز کرده اند و در صورت کسب چهارمین پیروزی جزو ۱۶ تیم راه یافته به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.

شالکه، بوروسیا دورتموند و شاختار دونتسک با پیروزی می توانند گام های بلندی به سوی صعود بردارند، اما چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی و یوونتوس تحت فشار زیادی می باشند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال گفت لیگ قهرمانان به مرحله مهمی رسیده و نمی توانیم بیش از این اشتباه کنیم. ما روز سه شنبه با باور به کسب نتیجه با شاختار به میدان می رویم.

آرسنال بعد از دو پیروزی مقابل مونت پلیه و المپیاکوس در گروه بی ، دو هفته پیش در خانه متحمل شکست مقابل شالکه شد. آرسنال با یک امتیاز کمتر از شالکه در رده دوم گروه است. المپیاکوس و مونت پلیه در رده های بعدی قرار دارند.

به گزارش تفسیری ایرنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، منچستریونایتد که بدون ارایه بازی خیلی خوب، سه دیدار اول گروه اچ را با پیروزی آغاز کرده ،‌روز چهارشنبه مقابل براگا پرتغال بازی می کند. منچستریونایتد که با شکست آرسنال در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت با روحیه خوبی این دیدار را برگزار می کند.

براگا دو هفته پیش در اولدترافورد متحمل شکست سه بر دو مقابل منچستریونایتد شد، اما سرمربی این تیم معتقد است این بار می توانند کل سه امتیاز بازی را کسب نمایند.

بارسلونا روز چهارشنبه با غلبه بر سلتیک می تواند موقعیت خود را بین ۱۶ تیم نهایی تضمین کند. همین موضوع نیز در مورد پورتو که روز سه شنبه مقابل دینامو کی اف به میدان می رود صدق می کند. مالاگا برای صعود نیاز به پیروزی در دیدار روز سه شنبه مقابل آث میلان دارد. میلان از ۲۷ دیدار قبل خود در لیگ قهرمانان فقط شش پیروزی داشته است.

چلسی که برای دفاع از عنوان قهرمانی با یک برد، یک تساوی و یک شکست آغازی معمولی داشته نمی تواند شکست دیگری را در خانه مقابل شاختار در روز چهارشنبه تجربه کند. شاختار با پیروزی در دیدار دو هفته پیش در اوکراین با هفت امتیاز صدرنشین گروه یی شد. چلسی با سه امتیاز کمتر در رده بعدی و یوونتوس و تیم دانمارکی نوردسیالاند در مکانهای بعد می باشند.

چلسی از وقت شکست در خانه مقابل بارسلونا در مرحله حذفی رقابتهای سال ۲۰۰۶ تاکنون، در استمفورد بریج فقط دو شکست از بین ۳۴ بازی لیگ قهرمانان خود داشته است، اما نوار شش پیروزی متوالی این تیم با تساوی دو بر دو مقابل یوونتوس در ماه سپتامبر قطع شد.

یوونتوس رکورد ۹ پیروزی متوالی را در رقابتهای اروپایی داشته است ، ولی این تیم هم نوار چهل و نهمین بازی بدون شکستش در رقابت های سری آ بعد از باخت مقابل اینترمیلان پاره شد. یوونتوس روز چهارشنبه مقابل نوردسیالاند بازی می کند. سرمربی این تیم با وجود قدرت بیشتر یوونتوس معتقد است بعد از تساوی دو هفته پیش مقابل حریف ایتالیایی در خانه، هنوز شانس راه یابی به مرحله بعد را دارند.

منچسترسیتی در گروه دی تاکنون فقط یک امتیاز بدست آورده است. دورتموند با هفت امتیاز در صدر گروه است، رئال مادرید با شش امتیاز و آژاکس آمستردام با سه امتیاز در مکانهای بعدی ایستاده اند. آژاکس دو هفته پیش در آمستردام با نتیجه سه بر یک بر منچسترسیتی غلبه کرد و تیم هلندی با امید به تکرار این پیروزی روز سه شنبه به منچستر می رود.

در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ،‌ در گروه آ، دینامو کی یف میزبان پورتو است و دینامو زاگرب در پاریس با پاری سن ژرمن به میدان می رود.

در گروه بی ، شالکه میزبان آرسنال است و المپیاکوس میزبان مونت پلیه است.

در گروه سی، اندرلشت با زنیت روبرو می شود و میلان مقابل مالاگا قرار می گیرد.

در گروه دی، منچستر سیتی و آژاکس در ورزشگاه اتحاد بازی می نمایند و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان دورتموند است.

در گروه یی نوردسیالاند با یوونتوس در تورین دیدار می کند و چلسی در استمفورد بریج میزبان شاختار دونتسک است.

در گروه اف ، والنسیا با باته به میدان می رود. بایرن در مونیخ میزبان لوسک است.

در گروه جی بنفیکا با اسپارتاک مسکو و سلتیک با بارسلونا به میدان می روند.

در گروه اچ گالاتاسرای با کلوج، براگا با منچستر یونایتد بازی خواهند کرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.