بارسلونا هم روزهای بد دارد-ماتزاری

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرمربی اینتر با اعلام اینکه از نتایج تیمش در این فصل سری A ناامید شده است، می‌گوید هر تیمی از جمله بارسلونا روزهای سختی دارد.

اینتر در فصل جاری سری A ایتالیا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و این هفته برابر جنوا با یک گل شکست خورد تا با ۳۲ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پنجم جدول قرار دارد.

والتر ماتزاری سرمربی اینتر که در فوتبال ایتالیا با ناپولی نتایج خوبی کسب کرده است در گفتگو با یک رادیو محلی ایتالیا گفت: باید اعتراف کنم که از شرایط فعلی اینتر احساس ناامیدی می‌کنم. این فصل در لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم و در حالی که در خیلی از بازی‌ها تیم برتر بودیم شکست خوردیم تا شرایط خوبی در جدول نداشته باشیم و به نظرم دیگر نمی‌توان به قهرمانی در این فصل فکر کرد. با این حال فوتبال همین است و پستی و بلندی دارد. یک بار همه چیز خوب پیش‌ می‌رود و شما در اوج هستید و یک‌بار نیز همه نتایج برخلاف تیم شماست و نتیجه نمی‌گیرید.

اینتر در چند بازی اخیر خود نتایج ضعیفی کسب کرده است. شکست برابر لاتزیو و جنوا باعث شده تا تیم والتر ماتزاری در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

سرمربی اینتر درباره روند نتیجه نگرفتن این تیم در فصل جاری لیگ ایتالیا گفت:‌همه تیم‌ها روز بد دارند. حتی تیم‌های مثل بارسلونا نیز روز بد دارند. مهم است که بتوانیم با تمرین و تمرکز زیاد از این موقعیت خارج شویم. قطعا هیچ کس در باشگاه از نتایج کسب شده در باشگاه راضی نیست. وقتی هدایت تیمی مثل اینتر را بر عهده گرفتم،‌ می‌دانستم که کار سختی پیش رو دارم. دوست دارم در تابستان تیم متفاوتی تشکیل دهیم و در فصل آینده نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم. ما در این فصل بازی ها را خیلی خوب شروع کردیم و مانند یک تیم مدعی بودیم اما به یکبار چند امتیاز حساس از دست دادیم و همین باعث شد در جدول رده‌بندی سقوط کردم. فراموش نکنید ما در جدول رده‌بندی پنجم هستیم و از تیم‌های لاتزیو و میلان بالاتر هستیم.

اینتر در هفته بیست و یکم سری A ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا در خانه از تیم کاتانیا پذیرایی خواهد کرد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.