“بارشها” به غرب کشور کشیده شد/ “تهران” ۳۹ درجه بالای صفر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده در بعضی مناطق سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد و دریای خزر طی امروز وفردا مواج خواهد بود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز “یکشنبه ۶مردادماه ۹۲” اعلام شد طی سه روز آینده در بعضی مناطق سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی  ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد و دریای خزر طی امروز وفردا مواج خواهد بود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی سه روز آینده به تناوب وزش باد و گردو خاک در منطقه زابل  و مناطقی از غرب و جنوب غرب ادامه خواهد داشت همچنین در بعضی مناطق استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنانف شرق اصفهان وزش باد شدید خواهد بود.

لازم به ذکر است، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعدو برق و وزش باد جنوب استان سیستان و بلوچستان، بخشهایی از کرمان، هرمزگان و جنوب فارس روی میدهد.

شایان ذکر است که شدت بارش ها فردا در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و کرمان است و همچنین خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به ۳۹درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.