بارشها iبه شرق کشور می رسد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: فردا رگبار و رعدو برق و وزش باد در نیمه شرقی و مناطق جنوبی کشور رخ می دهد و از بعدازظهر فردا بتدریج بارش در مناطق جنوبی قطع شده و دامنه بارش ها محدود iبه استانهای شرقی کشور خواهدشد.

عبدالرضا امیدوار، مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعیت آب و هوای امروز کشور گفت: براساس پیش بینی های بعمل آمده، امروز برای مناطق جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی، دامنه های البرز، سواحل در یای خزر ابری، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا رگبار و رعدو برق و وزش باد در نیمه شرقی و مناطق جنوبی کشور رخ می دهد و از بعدازظهر فردا بتدریج بارش در مناطق جنوبی قطع شده و دامنه بارش ها محدود iبه استانهای شرقی کشور خواهدشد.

امیدوار تصریح نمود: بارشها تا روز چهارشنبه در استانهای شرقی ادامه خواهد داشت و همچنین امروز شمال خلیج فارس مواج  پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: امروز در استانهای گیلان، مازندران و سپس گلستان بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است و از این رو در برخی نقاط استانهای فوق آب گرفتگی معابر پیش بینی می شود.

امیدوار در خصوص پیش بینی آب و هوای استان های تهران و البرز گفت: آسمان استانهای تهران و البرز امروز نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط رگبارو رعدو برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.