بارش باران در ۶ استان کشور

جام جم آنلاین: براساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی طی سه روز آینده، با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی مناطق شمال غرب رشد ابر، بارش پراکنده باران و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می شود.

به گزارش جام‌جم آنلاین، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از بعدازظهر شنبه تا ظهر یکشنبه بارش باران گاهی با رعدوبرق در استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس رخ خواهد داد.

پیش بینی می شود که طی این مدت دربرخی نقاط استان گیلان بارش از شدت بیشتری برخوردار باشد که می تواند آب گرفتگی معابر عمومی را در پی داشته باشد.

همچنین طی این مدت دریای خزر نیز مواج پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه باد و گرد وخاک در استانهای ایلام، خوزستان، جنوب کرمانشاه و سپس بوشهر سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا دراین مناطق شود.

همچنین در روز شنبه در جنوب استان کرمان و بخشهایی از استان هرمزگان درساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه درغرب و جنوب غرب کشور وقوع پدیده باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

براساس این گزارش آسمان تهران روز یکشنبه کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات در بعضی ساعات غبارآلود پیش بینی می‌شود. همچنین روز دوشنبه آسمان پایتخت کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دمای تهران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به ۲۶ و ۳۶ درجه  سانتیگراد خواهد رسید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.