“بارش باران” و برف، آبگرفتگی معابر عمومی /خیابان های “تهران” خیس می شوند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی ۲۴ ساعت آینده در شمال غرب، غرب، بعضی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز “شنبه ۴ آبان ماه ۹۲” اعلام شد، براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده با فعالیت یک سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، بعضی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می گردد که در مناطق سردسیر و مرتفع بصورت “بارش برف” خواهد بود.

 براساس این گزارش ممتاز به نقل از، به سبب بارش باران در این مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و به سبب بارش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نیست.

 

شایان ذکر است، از اواخر وقت فردا در شمال غرب کشور از مقدار بارش ها کاسته می گردد و در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس، بعضی مناطق غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش ها به تناوب تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و همچنین این سامانه روز سه شنبه در شمال شرق کشور فعال بوده و بتدریج از کشور خارج می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، نیمه ابری تا ابری و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۱۷ درجه و در کمترین حالت به ۸ درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر ۱۵ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.