بارش برف، تردد در محور بروجن به لردگان و خوزستان را دچار اختلال کرد

۱۶م اسفند ،

به گزارش ایرنا، محور ارتباطی بروجن به لردگان در منطقه ˈگدار کبکˈ به سبب بارش شدید برف مسدود شده است و در دیگر بخش های این مسیر نیز، جاده لغزنده است.

بارش برف که از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، در شهرکرد، مرکز استان متوقف شده اما بارش ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت:ترافیک در این مسیر به سبب بارش برف، به کندی در حال انجام است و اکیپ های راهداری نیز با همکاری پلیس راه در حال فعالیت برای روان سازی ترافیک و تسهیل عبور و مرور وسائط نقلیه می باشند.

ˈشهرام ندیمیˈ اضافه کرد:غیر از مسیر ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان، بقیه راه های اصلی و فرعی چهارمحال وبختیاری، باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی به رانندگان و کسانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی چهارمحال وبختیاری دارند، پیشنهاد کرد موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

فرماندار بروجن نیز با بیان اقدامات انجام شده در راستای آسان سازی عبور و مرور وسائط نقلیه در این محور، اظهار داشت:نیروهای امدادی، هلال احمر، راهداری و پلیس راه در این محور حضور دارند و تردد وسائط نقلیه در این مسیر نسبت به ساعات قبل، روان تر انجام می گردد.

ˈفتاح کرمیˈ تصریح کرد: ارتفاع برف در بعضی از نقاط به ۳۰ سانتیمتر رسیده است.

وی افزود: مسافران عبوری این مسیر نیز که گرفتار برف شده بودند، در مدارس شهرهای بروجن و گندمان اسکان یافتند.

بنابر این گزارش، اکیپ های امدادی و پرسنل نیروی انتظامی نیز مانند اکیپ های راهداری، برای کمک به سرنشینان خودروهایی که در برف مانده اند، در محور بروجن به لردگان حضور دارند.

به گزارش ایرنا، بارش برف سبب لغزندگی محور های ارتباطی چهارمحال و بختیاری شده و تردد در محورهای استان را با سختی مواجه کرده است.

۷۳۶۳/۵۴۷

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.