بارش بی‌سابقه در استان ایلام / راه ارتباطی خرم آباد به اندیمشک قطع شد + ویدئو

بارش بی سابقه در غرب کشور مشکلاتی را پدید آورد.

بارش بی‌سابقه در استان ایلام / راه ارتباطی خرم آباد به اندیمشک قطع شد + ویدئو

به گزارش ممتاز نیوز، بارش بی سابقه برف و باران در غرب کشور علاوه بر مسدود کردن برخی راه ها، سبب آب گرفتگی منازل و شهرها شده است.

بارش بی سابقه در ایلام

بارش بی سابقه ۹۵ میلیمتر باران آنهم تنها در چند ساعت در بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان در استان ایلام به طغیان رودخانه فصلی این بخش منجر شد و آبگرفتگی اماکن مسکونی و تجاری را در پی داشت.

 بارش سیلابی باران شامگاه جمعه ۲۴ دی ماه باعث شد تمامی پل‌های این منطقه به زیر آب برود و به تعداد زیادی از منازل مسکونی، اماکن تجاری، احشام مردم و زیرساخت‌های بخش مورموری خسارت وارد شود.

سیل در این بخش خسارت جانی به همراه نداشت، اما به گفته مسوولان علاوه بر منازل، مزارع، انبار‌های علوفه، خودرو‌ها و ادوات کشاورزی روستاییان نیز دچار خسارت شده است که رقم دقیق آن هنوز مشخص نیست.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام، پس از بروز حادثه بلافاصله تیم‌های امدادی شهرستان‌های آبدانان و دهلران به منظور امدادرسانی و تخلیه آب منازل به منطقه اعزام شدند.
مسعود دمان بخشدار کلات مورموری نیز اعلام کرد: با فروکش کردن نسبی آب هم اکنون همه دستگاه‌های خدمات رسان با تمام توان مشغول ارائه خدمت به اماکن خسارت دیده هستند.
وی تاکید کرد: ستاد بحران شهرستان آبدانان نیز تشکیل شده است و همه دستگاه‌ها در آماده باش قرار دارند.

ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اعلام کرد: به دلیل آب شستگی در کیلومتر ٩۵ آزادراه خرم آباد – اندیمشک، ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد.

وی افزود: هم اکنون راه دسترسی خودروهای سواری از خرم آباد به اندیمشک، جاده قدیم پلدختر و برای خودروهای سنگین از مسیر کوهدشت به سه راهی بابا زید و پلدختر به خوزستان است.

وی اضافه کرد: به دلیل نا ایمن بودن جاده قدیم از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری می شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.