بارش نسبتاً شدید باران و تگرگ در ۵ استان کشور طی امشب و فردا

۱۱اردیبهشت،

بارش نسبتاً شدید باران و تگرگ در ۵ استان کشور طی امشب و فردا

بارش نسبتاً شدید باران و تگرگ در 5 استان کشور طی امشب و فردا

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران و تگرگ در ۵ استان غربی کشور طی امشب و فردا خبر داد.

به گزارش راسخون، عبدالرضا امیدوار شهری در گفتگو با  مهر با بیان این مطلب افزود: بر اسا س تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی به سبب ادامه فعالیت سامانه بارشی طی هفته آینده رگبار باران، رعد و برق، وزش باد و احتمال وقوع تگرگ در بعضی نقاط در ناحیه غرب و جنوب غرب ، جنوب و با شدت کمتز در مرکز، شمال غرب و پاره ای نقاط استان های یزد و کرمان پیش بینی می گردد.

به گفته وی، اوج فعالیت این سامانه امشب در غرب، جنوب غرب و جنوب و در روز های شنبه و یکشنبه در غرب کشور است.

امیدوار اظهار داشت: امشب در استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، چهار محال بختیاری و فردا در استان های ایلام کرمانشاه و لرستان بارش نسبتاً شدید باران گاهی با وزش باد ، رعد و برق و تگرگ رخ خواهد داد . بر این اساس آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن آب رودخانه در این مناطق دور از انتظار نیست .

مدیرکل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی این سه روز دریای عمان و شرق خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد است و احتمال بارش پراکنده در پایتخت وجود دارد.بیشینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز برابر ۲۷ درجه سانتیگراد وکمینه دما همانند امروز معادل ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / محیط زیست
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.