“بارش” ها در “تهران” از فردا شب آغاز می گردد/ افزایش ۸ درجه ای دما در سواحل شمالی کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با توجه به وزش بادهای جنوبی در سواحل دریای خزر خصوصاً سواحل غربی طی امروز و فردا در استان های گلستان، مازندران، گیلان و بویژه اردبیل، دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه افزایش می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “جمعه ۲۰ دی ماه ۹۲” سامانه بارشی وارد کشور شده و ابتدا مناطق غرب، جنوب غرب و سپس فردا با حرکت شرق سوی خود جنوب، مرکز و در روز یکشنبه جنوب، جنوب شرق و شرق کشور را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش باران وبرف و در سواحل خلیج فارس و دریای عمان رگبار و  رعدوبرق و وزش باد خواهد شد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، روز یکشنبه سامانه بارشی در جنوب و نوار شرقی کشور فعال بوده و تا اواخر وقت از مرزهای شرقی کشور خارج می گردد و همچنین روز یکشنبه بارش ها در تنگه هرمز شدت بیشتری خواهد داشت و دمای هوا در نیمه غربی کشور کاهش می یابد.

شایان ذکر است، کاهش چگالی آلاینده های جوی امروز هم امکان پذیر نیست از این رو هوای غبارآلود در شهرهای صنعتی و بزرگ ادامه می یابد همچنین با توجه به وزش بادهای جنوبی در سواحل دریای خزر خصوصاً سواحل غربی طی امروز و فردا در استان های گلستان، مازندران، گیلان و بویژه اردبیل، دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه افزایش می یابد.

گفتنی است، آسمان تهران امروز، قسمتی ابری، در پاره ای نقاط غبار محلی، اوایل شب افزایش ابر و فردا کمی ابری دربعدازظهر افزایش ابر، اوایل شب بارش پراکنده و روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط بارش باران و برف پیش بینی می گردد که براین اساس بارش ها از فردا در تهران آغاز می گردد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.